Kitten bij kat en hond

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
babe86
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 15:19
Locatie: Nijeveen

Kitten bij kat en hond

Bericht door babe86 »

Hallo! Volgende week kunnen wij een kitten ophalen een vrouwtje die Seop gaat heten, We hebben al bijna 2 jaar een kat(desmo) (ook een vrouwtje) we hebben haar uit het asiel gehaald en is waarschijnlijk een jaar of 4 en ze is erg lief sociaal en knuffelig. We hebben ook nog en hondje(wammes) van bijna 2 die we nu ruim een jaar hebben, het is een reu en erg gewend en gek op katten. Hoe pakken we het volgende week aan met het nieuwe katje? Ik heb natuurlijk al een kattenbak van Desmo maar die gaat eigenlijk nooit meer op de bak want ze doet alles buiten. We hebben een krabpaal en speeltjes. Het eten van desmo staat nu in een vensterbank want anders eet de hond het op en water drinkt ze bij de hond uit de bak want dat wil ze niet uit haar eigen bak, wat is handig met zo'n kitten?

En verdere tips zijn altijd welkom!!! groetjes Renate!
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Kitten bij kat en hond

Bericht door lievelijn »

ik zou even de zoekfunctie rechtsbovenin gebruiken, er zijn al meer mensen die hiernaar gevraagd hebben. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.
ik <3 Vlinder
Plaats reactie