Andere kat hier logeren, slim?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Andere kat hier logeren, slim?

Bericht door Biny »

Ons nichtje gaat op vakantie, ze heeft een katje van nog geen jaar, die heel sociaal is tegen andere katjes zoals ze zegt.
Ik zei dat ze hier wel een weekje mocht logeren. Nu vraag ik me af of dat een goed idee is, omdat onze katjes nog maar 9 weken zijn.
Onze katjes hebben nog oormijt (wordt behandeld). Ik zei al dat dat heel besmettelijk is, maar ze wou het op goede hoop doen en anders had ze er wel een behandeling voor over.. ze zit ook een beetje in het nauw denk ik qua oppas anders, vandaar dat ze dat er dan maar voor over heeft.
Maar ik weet niet of het sowieso een goed plan is omdat luna en ziva hier ook nog niet zo lang zijn, of zou het gelijk een inbreuk op ze doen achterlaten?
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Andere kat hier logeren, slim?

Bericht door sandy »

Kittens zijn over het algemeen heel flexibel, en als het andere katje heel sociaal is zou het in principe weinig problemen moeten opleveren.
Als zij het risico op de koop toe wil nemen prima, maar als ze last krijgt terwijl ze bij jou is zit je daar wel mee natuurlijk :???:
Als dat weer geen probleem voor jou is zou ik is goed kijken naar jouw kittens of ze het zouden accepteren en dan gewoon doen.
Aan de andere kant is het wel sneu als zij ook mijt krijgt, maar als zij echt zo erg omhoog zit tja..
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Andere kat hier logeren, slim?

Bericht door Kattenbella »

Heeft ze haar kat al ontvlooid? Als ze dit nog niet heeft gedaan kan ze misschien Stronghold geven. Dit is ook goed tegen mijt.

Verder vind ik wel dat ze voor de volgende keer beter voorbereid moet zijn op haar vakantie en niet zo iemand hier mee voor het blok moet zetten, dat mag je haar best vertelllen.

Ik denk dat het verder wel goed zal gaan met de kleintjes.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Andere kat hier logeren, slim?

Bericht door Kattenbella »

Ik lees nu dat je het al had afgesproken ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Andere kat hier logeren, slim?

Bericht door Biny »

Nou ze zit hier wel nu, het gaat in principe prima. Ze blazen nog veel naar elkaar, maar al niet echt meer met een opgetrokken staart en rug. Dus komt volgens mij wel goed. Ze zit hier nu bijna een dag. Luna is vrij fel tegen haar, Ziva vind het allemaal wel best. Maar ze is niet heel erg onder de indruk van de kleintjes.. Ze heeft wel respect en blijft dan op afstand, maar meestal gaat ze dan juist liggen. Zo van; ik doe niks, ik wil best vriendjes met jullie zijn..
Dus denk dat het wel goed komt!
Ik vind zelf ook dat ze het wel eerder had mogen bedenken dan 3 dagen van tevoren...
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Andere kat hier logeren, slim?

Bericht door Leonie89 »

nou gelukkig dat het allemaal wel mee lijkt te vallen.. maar ze had er inderdaad wat eerder mee kunnen komen..
Plaats reactie