Fontein op batterijen?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kiwi
Lynx
Lynx
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:58
Locatie: Gorinchem

Fontein op batterijen?

Bericht door Kiwi »

De titel zegt het eigenlijk al.. ik ben op zoek naar een katten/kleine honden fontein op batterijen.
Weet iemand of deze bestaan? En zo ja, waar ik ze kan bestellen. Ik heb er wat op gegoogled, maar bijna alles is met stekker.

Ik heb eventueel wel ruimte bij een stopcontact, maar ik hou er niet van om iets elektronisch aan te laten als ik niet thuis ben, vooral als ik een heel weekend weg ben. Een combinatie van een bakje water, 230v en een warme transformator vind ik dan ook niet geweldig klinken. Klinkt misschien paranoïde, maar iedere avond gaan hier alle apparaten uit (ook van de stand-by af) via schakelaars die ik overal tussen heb gezet. Bij een weekend weg gaat zelfs overal de stekker uit (magnetron, kruimeldief, tv, bureaulampje etc). Vandaar dus mijn vraag naar een versie met batterijen ;-)
Tama: Brits korthaar - Chocolate tortie
Kiiro: Bengaal - Silver spotted
spammerhamster
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 mei 2009 17:55

Re: Fontein op batterijen?

Bericht door spammerhamster »

een pompje op batterijen is zo op, dus dat zal je niet snel tegenkomen.

Anders moet je een tijdschakelaar gebruiken als je het wat veiliger voelt. (de bedrading voor zo'n pompje is laagspanning, als je die goed afschermt tegen kattetanden, dan zal het wel loslopen vind ik persoonlijk. Het eerste bericht met "kat gelectrocuteerd door drinkfontein" moet ik nog tegenkomen.)
Gebruikersavatar
Kiwi
Lynx
Lynx
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:58
Locatie: Gorinchem

Re: Fontein op batterijen?

Bericht door Kiwi »

Eemh, dit topic mag eigenlijk wel dicht :roll:

Heb net een Hagen Cat-it Fresh & Clear opgehaald, wel met snoer..maar dat moet dan maar.

De katten zijn er nog bang voor maar daar wennen ze wel aan
Tama: Brits korthaar - Chocolate tortie
Kiiro: Bengaal - Silver spotted
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Fontein op batterijen?

Bericht door Admin »

Het topic over de Cat-it fontein vind je op http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =35&t=7355
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gesloten