De volgende dag willen mijn ouders bij de ouders van mijn vriend gaan eten. Een soort ontmoeting tussen schoonouders dus (dit is pas de 2e keer dat ze elkaar zien en de vorige keer was heel kort). En ze willen per se dat mijn vriend en ik erbij zijn. Ouders, ze kunnen ook niks alleen.

Al met al verwacht ik om dus langer dan 24 uur weg te zijn. Eigenlijk vind ik dit niet zo leuk. Morisson en George gaan heel lief met elkaar om, maar volgend weekend is Morisson hier pas twee weken, dus ik (en hij) vind(en) het nog een beetje eng allemaal. De buurvrouw komt 's avonds en 's ochtends even checken bij ze, dus dat is in ieder geval al heel fijn. Maar hebben jullie nog meer tips? We dachten om misschien twee bakken brokjes neer te zetten (we hebben geen automaat helaas), en door het appartement verspreid een paar bakjes water.
Morisson is bang voor de ramen, dus zullen we die dichthouden? Ik ben dan een beetje bang dat er misschien niet genoeg frisse lucht binnen zal komen en het misschien benauwd wordt.

Als jullie nog tips en trucs hebben om het de heren zo aangenaam mogelijk te maken, dan hoor ik die graag!