Nou, mijn vriend belt net, en het valt reuze mee! Ik dus weer in paniek om niks... typisch mij
De dierenarts heeft de urine die we opvingen (hoe weinig dat ook was) bekeken, en er zat weinig tot geen gruis in! Tot zover heel goed nieuws. James heeft: Een blaasontsteking.
Ik heb zo'n medelijden met hem, eerst een keelontsteking (vanavond zijn laatste antibiotica) en nu een blaasontsteking! Hij slikt meer pillen dan de gemiddelde junk!
Over twee weken kunnen we terugkomen met meer urine en de da zal dan ook een scan maken van de onderbuik, om zeker te weten dat het over is etc.
Behoorlijke opluchting, maar toch blijft de angst dat die weinige gruis straks meer wordt. Ook zei de da dat er misschien een hele grote prop in zijn buik zat, maar daar ging ze vooralsnog niet vanuit. Vandaar ook die scan over twee weken.
Ik ben benieuwd hoe dit nu gaat aflopen... arme James ook, met al zijn ontstekingen...Bedankt voor al jullie reacties, het was erg fijn om ze te lezen terwijl ik hier nerveus zat te wachten op het telefoontje!