# 's Nachts alleen in de woonkamer
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
Re: 's Nachts alleen in de woonkamer
haha, volgens mij is het gewoon spelen hoor, wat ze doet. Normaal gesproken doen katjes dit bij elkaar. gaat na een poosje vanzelf over. Fijn dat alles goed gaat en ze een lekker huisje heeft gevonden.
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Fijn dat het zo goed gaat en dat hoge ruggetje is inderdaad uitdagen om te spelen en lekker stoer haar grenzen een beetje op te zoeken
. Je hoeft haar dus niet achterna te zitten om haar te troosten, want ze is niet bang ofzo. Gewoon lekker haar gang laten gaan of even met haar spelen en kroelen.
groeten,
Sandra

groeten,
Sandra
- Sweatsticky
- Huiskat
O gelukkig maar ...haha
ik kon het al niet zo goed plaatsten..hihi...
Ze is echt een lieverd!! ik heb heel veel plezier van haar...

Ze is echt een lieverd!! ik heb heel veel plezier van haar...

Groet, Pauline
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
Hier doet tommy van 6 maanden dat ook ...ff een hoge rug en uitdagen maar !
oftewel gewoon ...kom je ff met me spelen ! dus daar kruip ik weer door de kameer ...en als ik soms geen zin heb ...een laserlampje ...echt geweldig ! zodra ik die al van de kast pak staat tommy al naast me en zoekt naar het lampje
oftewel gewoon ...kom je ff met me spelen ! dus daar kruip ik weer door de kameer ...en als ik soms geen zin heb ...een laserlampje ...echt geweldig ! zodra ik die al van de kast pak staat tommy al naast me en zoekt naar het lampje

- Sweatsticky
- Huiskat
Ik heb al heel wat gelezen op het forum...maar het is zoooo veel
....Heel goed natuurlijk, ik kan er al heel veel vinden!
Ik had ook al iets gelezen over het "spelen" of "uitdagen"...maar was er toch een beetje onzeker over
...omdat ik een "kattenbeginnenling" ben...hihi..
Maar toch allemaal bedankt voor de moeite om antwoorden te geven die misschien al lang behandeld zijn..

Ik had ook al iets gelezen over het "spelen" of "uitdagen"...maar was er toch een beetje onzeker over

Maar toch allemaal bedankt voor de moeite om antwoorden te geven die misschien al lang behandeld zijn..

@sweatsticky... tip ...zoekfunctie op het forum en je vindt ontzettend veel !
en ben ook al veel geholpen hier op het forum door ervaren mensen
en ben ook al veel geholpen hier op het forum door ervaren mensen

Ook de ervaren mensen hebben dat gevoel nog wel eens hoorSweatsticky schreef:maar was er toch een beetje onzeker over...omdat ik een "kattenbeginnenling" ben...hihi..

Iedere keer als je denkt alles gezien te hebben verzinnen ze weer iets anders
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hihi vlinder doet dat ook.. meestal doen we dan even "tikkertje" wat dan uitmond in "verstoppertje" maar van de week schrok ze schrok ze zo erg van mijn reactie hahaha doosje, zat ze meteen onder de bank.. haha geukkig kwam ze twe minuten later lekker kroelen
hihi maar moest er stiekem we om lachen