Geen bloemen meer in huis
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
Geen bloemen meer in huis
Potverdorie nog aan toe...krijg ik gister een leuke bos bloemen van man en zoonlief, vinden de 2 dames het nodig om de vaas vannacht om te gooien...houten tafel, erg nat, vloer nat...boehoe. En vanmiddag hetzelfde verhaal, dus maar naar de groene bak gebracht...slik, dit word dus geen bloemen meer in huis... Hebben jullie dat ook? Of zijn onze dames, gewoon eigenwijs?
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Re: geen bloemen meer in huis
Herkenbaar...
Mijn mooiste vaas is ook al gesneuveld, al het water over het houten ongelakte dressoir en over de box van de radio/surround....
... maar doet t nog
!
Daarna heb ik nog wel weer bloemen gehaald, maar alleen op het dressoir gezet als ik thuis was, en ben er gewoon strak op gaan letten en in de aanval gaan zitten met de plantenspuit
. Ging ik weg dan ging die bos bloemen gewoon even ergens anders heen. Kwam ik weer thuis, zette ik de bloemen er weer neer en weer het ritueel met de plantenspuit...
En het heeft gewerkt!!
Want meneer heeft de lol eraf!
Ik kan gewoon weer bloemen neerzetten. Hij snuffelt er even aan(ze ruiken ook zo lekker natuurlijk
) maar daarna is het niet meer interessant! Gelukkig....
(ik zit nog steeds met het 'behang' probleem.... )
Mijn mooiste vaas is ook al gesneuveld, al het water over het houten ongelakte dressoir en over de box van de radio/surround....

Daarna heb ik nog wel weer bloemen gehaald, maar alleen op het dressoir gezet als ik thuis was, en ben er gewoon strak op gaan letten en in de aanval gaan zitten met de plantenspuit

En het heeft gewerkt!!

Want meneer heeft de lol eraf!
Ik kan gewoon weer bloemen neerzetten. Hij snuffelt er even aan(ze ruiken ook zo lekker natuurlijk

(ik zit nog steeds met het 'behang' probleem.... )
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY
~ CAT ADDICT ~

~ CAT ADDICT ~
Ik laat ze hier niet alleen met klanten. Er blijft niets van over. Ze gaan er aan zitten knagen en het grond eruit halen om te kijken wat op de bodem zit 

Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
† 30 maart 2010 Jobey
@Jobey: ik moest echt ontzettend om je typefoutje lachen en kreeg er allemaal beelden bij
.
groeten,
Sandra

groeten,
Sandra
zie het ook net, goh dom
ik bedoel natuurlijk planten

Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
† 30 maart 2010 Jobey
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
leuk he, hoe typfoutjes ineens een heel andere betekenis krijgen...ach je laat ze niet alleen met klanten...hangt een beetje van je beroep af he? haha. Maar goed, het is dus "gewoon" katten gedrag, waar ik minder blij mee ben...grr, ik krijg al niet zo vaak en spontaan bloemen, nu zal mijn man gelijk zoiets hebben van, ah nooit weer...straks komt ie thuis met een cactus... 

groetjes Sandra,
sorry, off topic, maar bedankt voor de lachbui jobey!
m'n fantasie draaide gelijk op volle kracht
m'n fantasie draaide gelijk op volle kracht

hier lat vlinder de bloemen eig. goed met rust, enige dat ze erg graag wil is uit de vaas drinken.
bij ons wordt alleen de lege vaas omgegooid (we hebben zo'n hoge vaas met gedroogd katoen erin) die valt dan altijd tegen de gordijnen aan, dus dat is niet zo erg.. de vazen met bloemen staan bij ons op de tafels en daar komt ze eigenlijk nooit, alleen als ze aangehaald wil worden.. en sowieso niet als ze speelt, dus zo zou ze het ook niet om laten vallen..
bij ons valt het dus allemaal mee
wat ze wel doet is dat, als ze langs een tafel loopt (een lage), ze met haar staart als een plumeau over te tafel veegt.. wij zetten dus nooit een bord met eten of drinken aan de rand van de tafel.. want daar zit dan geheid haar in..
bij ons valt het dus allemaal mee

wat ze wel doet is dat, als ze langs een tafel loopt (een lage), ze met haar staart als een plumeau over te tafel veegt.. wij zetten dus nooit een bord met eten of drinken aan de rand van de tafel.. want daar zit dan geheid haar in..

Mijn Flea had laast mijn bosje tulpen vernield. Ik kwam er toevallig achter toen ik de kast aan het afstoffen was. Hij had ze helemaal kappot gebeten. Ik kon dus alles weg doen. 

Flea 3 jaar 15-07-2008
Sam 2 jaar 07-04-2009
Ik kan soms echt een kat zijn......
Sam 2 jaar 07-04-2009
Ik kan soms echt een kat zijn......
Moet eerlijk toegeven dat mijn kereltje wel geintresseerd is in bv mijn orchidee, maar hij verwoest ze tot hiertoe niet.
Heb het nog niet geprobeerd met een bos verse bloemen hehe!
Misschien dat ik er eentje krijg met Valentijn, kan ik het ineens zien.
Heb het nog niet geprobeerd met een bos verse bloemen hehe!
Misschien dat ik er eentje krijg met Valentijn, kan ik het ineens zien.

hmm we hadden voordat de 2 ravotten in huis kwamen hadden we ook een aantal planten in huis staan (ook vaasjes en dingetjes die breekbaar zijn) planten hebben we gewoon laten staan alleen 1 voor 1 sneuvelde ze omdat de heren eraan hadden zitten krabben, aarde eruit trekken, enz enz dus nu alleen nog maar planten op de badkamer
gezellige boel dus
(de breekbare dingen hebben we van te voren weggehaald)
Nou wie weet als ze wat ouder en "volwassener" zijn nog een poging wagen.
Groetjes Maartje

Nou wie weet als ze wat ouder en "volwassener" zijn nog een poging wagen.
Groetjes Maartje
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09
viewtopic.php?f=5&t=16743
Kenji (Cypers) 27-07-08
ik denk dat als ze wil dat ze van je planten en bloemen af blijven, dat je dat nu gewoon aan moet leren.. zet bloemen neer als jij er bent en weer consequent..
als je de bloemen later pas weer in hun leven brengt zullen ze het dan ook moeten leren..
als je de bloemen later pas weer in hun leven brengt zullen ze het dan ook moeten leren..
- beestenbende
- Panter
- Contacteer:
ja dat zal wel moeten, want om nu geen bloemen meer in huis te hebben... 

groetjes Sandra,
tjah inderdaad nou ik probeer het wel maarja ik wordt er een beetje moe van alles te verplaatsen
Maar inderdaad later moeten ze het ook leren. en nu zijn ze nog jong en flexibel (qua leren)
groetjuhsss

Maar inderdaad later moeten ze het ook leren. en nu zijn ze nog jong en flexibel (qua leren)
groetjuhsss
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08