Mijn kater is nu 10 maanden jong
 Alleen sinds 3 maanden geleden heeft hij een hele sterke urine lucht gekregen. Het heeft volgens mij te maken met dat hij sinds dat moment geslachtrijp is geworden. Het ruik in iedergeval niet lekker. Zodra hij op de kattenbak is geweest blijft deze geur hangen in huis. Ik wilde hem laten castereren maar mijn dierenarts geeft aan dat dit de urine luchr niet minder maakt. Wat kan ik eraan doen om er voor te zorgen dat je de kattenbak niet meer ruikt.
 Alleen sinds 3 maanden geleden heeft hij een hele sterke urine lucht gekregen. Het heeft volgens mij te maken met dat hij sinds dat moment geslachtrijp is geworden. Het ruik in iedergeval niet lekker. Zodra hij op de kattenbak is geweest blijft deze geur hangen in huis. Ik wilde hem laten castereren maar mijn dierenarts geeft aan dat dit de urine luchr niet minder maakt. Wat kan ik eraan doen om er voor te zorgen dat je de kattenbak niet meer ruikt. Zelf geef ik hem Royal canin brokjes als voeding.
Ik schep de urine en poep elke dag weg en verschoon het regelmatig helemaal.
Ik gebruik kattenbak korrel van supermarkt AH
Ik hoor het graag!

wij hebben een fontein.. stromend water is zuurstofrijker (dus lekkerder en gezonder)  en spannender omdat het stroomt.. je kat zal er dus meer van drinken.. ook het drinken gewoon uit de kraan wordt hier als zeer spannend ervaren
  wij hebben een fontein.. stromend water is zuurstofrijker (dus lekkerder en gezonder)  en spannender omdat het stroomt.. je kat zal er dus meer van drinken.. ook het drinken gewoon uit de kraan wordt hier als zeer spannend ervaren 

.
.