Ik heb een vraagje:
Toen we op zoek waren naar een poes, hebben we heel wat mensen afgebeld..
We waren opzoek naar een poes (kitten) zwart wit.
Ik heb marktplaats afgezocht, de eerste advententie waar ik meer van wilde weten, heb ik op gereageerd d.m.v. de telefoon. Ik had foto's gezien van de kittens..
Er werd in eerste instantie gezegd dat alle kittens weg waren. Heb gezegd dat ik verder zou zoeken en de verbinding werd verbroken..
5 minuten later werd ik terug gebeld door deze persoon. Hij zei: O, Ik heb er nog 1 gevonden!!! Dit kwam bij mij heel raar over..

Later vernam ik dat het katje in een stal zat..
Mijn vorige kat (Patty) was een hele mooie HTK kat. Echt een plaatje om te zien!
Ze had een beetje weg van de Whiskas kat! Ze had hele mooie grote groenachtige ogen.. Maar het was een KRENG!!
Ze kwam van een kinderboerderij! We hadden haar wel als kitten gekregen.
Als wij in de tuin liepen in een korte broek, pakte ze je aan de bovenbenen vast, en liet zich zo naar beneden glijden! Ze had nog veel meer streken! Toen ze ouder werd, werd ze wel wat liever hoor. We zijn ook altijd lief voor haar geweest. Je kreeg alleen geen liefde terug!
De kat van mijn tante was ook een kitten van de boerderij. Ook echt een engerd! Iedereen is bang voor hem!! Je kan hem niet aaien, dan grijpt hij je! En hard ook!!
De andere katten die ik thuis heb gehad (Lucky, Romy, Lana) Komen allemaal uit een gewoon huis. Deze katten zijn echt schatten!!
Mijn vraag: Is dit altijd zo met boerderij katten? Zit daar zo'n groot verschil tussen? Of tref ik het zo?
Niet dat ik nog opzoek ben hoor! Ik heb het echt met Lana getroffen! Maar het zette mij wel aan het denken