Slapen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Lana
Poema
Poema

Slapen

Bericht door Lana »

Hoi, Ik heb een vraagje.

Lana wil nergens anders slapen dan op schoot!
Opzich vind ik dat natuurlijk wel erg gezellig. Maar het is zelfs zo erg dat als ik iets aan het doen ben (bv aardappels schillen) ze zich aan mijn kleren omhoog trekt en dan in mn nek gaat liggen.

Als ze later groot is, zal dit niet echt prettig zijn! :eshifty:

Moet ik haar dit afleren? Ik ben bang dat als ik haar dit af leer ze niet meer bij me komt liggen! :cry:

Groetjes Ingeborg
The good, the bad and the pussy!
loonsy
Lynx
Lynx

Re: Slapen

Bericht door loonsy »

Je kan haar oppaken en tegen je dij aanleggen, Zo weet ze dat je haar wel bij je wil maar niet óp je :)

Misschien werkt het niet hoor maar het is een suggestie :)
Lana
Poema
Poema

Bericht door Lana »

Zal er aan denken! bedankt!
Sandra W
Tijger
Tijger

Bericht door Sandra W »

Gewoon laten gaan, ze is nog erg jong en zoekt geborgenheid bij je. Dit wordt vanzelf minder als ze ouder en dus zelfstandiger wordt en dan denk je er met weemoed aan terug ;-).

groeten,
Sandra
evaleeuw
Lynx
Lynx
Contacteer:

Bericht door evaleeuw »

Ik zou het ook gewoon toelaten, des te sterker kan de band met je kat worden! Ari heeft dit nooit gedaan en is erg op zichzelf, ze komt weleens een knuffel halen maar is zeker geen schootkat... vind ik eerlijk gezegd wel jammer!
Groetjes Eva
sandy
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door sandy »

Buffy was als kitten heel aanhankelijk en sliep in mn nek bij me, mede omdat ze warmte nodig had omdat ze bot en vel was toen wij haar kregen.
Helaas doet ze dit al heel lang niet meer, dus geniet er maar van zolang het duurt ;-)
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Elliot
Huiskat
Huiskat

Bericht door Elliot »

Elliot doet het ook sinds kitten af, lekker bij je op schoot komen liggen en maffen.
Nu doet ie het nog maar als het te warm wordt naar zijn zin gaat ie lekker naast me of naast Diesel verder slapen.
Gewoon van genieten zou ik zeggen!
Lana
Poema
Poema

Bericht door Lana »

Oke, bedankt voor de reacties!

Vind het ook wel fijn dat ze het doet! Heeft misschien ook te maken met dat ze ons vertrouwd! En dat vind ik erg belangrijk!

groetjes!
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Leonie89 »

Sandra W schreef:Gewoon laten gaan, ze is nog erg jong en zoekt geborgenheid bij je. Dit wordt vanzelf minder als ze ouder en dus zelfstandiger wordt en dan denk je er met weemoed aan terug ;-).

groeten,
Sandra
ja? Benthe is nog steeds een 'zwaan kleef aan' :lol:

als je het echt niet wilt kun je haar steeds van je af zetten in de hoop dat ze het op een gegeven moment snapt, maar ik zou het gewoon laten. ik wil Benthe ook eigenlijk niet op mijn schoot als ik bijvoorbeeld voor school bezig ben achter de computer, maar ze gaat gewoon liggen en als ik haar weg zet en ik op wil staan, ligt ze alweer op mijn schoot.. hopeloos :lol: ik vond het altijd erg gezellig, dus laat ik het maar toe..
wees maar blij dat je kat zo doet.. velen zouden willen dat hun kat zo'n knuffel was.........
Shaz
Tijger
Tijger

Bericht door Shaz »

Hier ook kittens die dit graag deden, maar gelukkig kregen ze op een gegeven moment zelf door dat ze te groot en te zwaar werden doordat het ook voor hun niet meer lekker lag. Lekker van genieten dus ;-)
groetjes Sharon
Gesloten