[=TERUG] Vermist katertje

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Vermist katertje

Bericht door rieneke »

ik zou ook niet meer reageren, de standpunten zijn duidelijk.
super antwoord wat je kreeg op dat forum!
goed dat je toch vertrouwen voelt, en nogmaals sterkte.
Gebruikersavatar
evaleeuw
Lynx
Lynx
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door evaleeuw »

Tjeetje....

Ik heb alle berichten even gelezen en mijn mond viel open van verbazing!!! Die vrouw spoort niet!!
Geweldig dat je dit allemaal voor die kat over hebt en dat je hem bij dat vreselijke mens weg wil houden!
Hopelijk krijgt ze nog een boete toe voor de verwaarlozing van jouw kat!


heeeeeel veel succes!
Groetjes Eva
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Vermist katertje

Bericht door tacuma »

Hallo Leonie,

Blufpoker van de ergste soort, want geen enkele jurist zal een artikel kunnen vinden op grond
waarvan die vrouw (lees: dat onmens) recht heeft op Tony.

Een aantal berichten gelden schreef je zelf dat een procedure bij het kantongerecht gratis is
voor de gedaagde: dat ben jij dus, als die vrouw het echt zo ver zou laten komen.

Verder is er ook altijd nog de rechtswinkel, waar je gratis kan worden geholpen.
Trouwens, een heel slimme zet van je om je vraag op het juristen en advocatenforum te
stellen! Hoe beter jij voorbereid bent, en hoe meer hulp je zoekt, des te sterker sta je.
Ook met Sandra W en je schoonvader achter je, hoef je niets te duchten lijkt me.
En dan je verhuizing in het vooruitzicht, waardoor je in één klap van deze ellende verlost bent...
Het komt allemaal wel goed met jou en Tony, daar ben ik van overtuigd.

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Vermist katertje

Bericht door Sandra W »

Ik ben blij dat de juristen op dat forum tot dezelfde conclusie als ik kwamen, maar dat kan ook niet anders want de wet is hier volkomen duidelijk in en jij staat gewoon helemaal in je recht.

Verder ben ik het met de anderen eens dat je nu niet verder moet reageren, ook al is dat wel heel verleidelijk, want voor je het weet beledig je haar of schrijf je iets dat je positie ondermijnt, niet doen dus!

Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje kunt volhouden en ik wens je veel sterkte om nu goed vol te kunnen houden, maar hopelijk is het inderdaad alleen maar blufpoker van die vrouw en loopt alles met een sisser af.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Piekje
Lynx
Lynx
Berichten: 159
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door Piekje »

Hallo Loonsy,
wat naar dat het nog steeds niet klaar is! Zoals de anderen al schrijven; als ik jou was zou ik niet meer reageren. Sta er boven.
En zoals Sandra ook schrijft, voor je het weet schrijf je iets wat je positie kan ondermijnen. Schrijf je frustraties beter maar hier neer!
Hier kun je alles schrijven wat je maar wilt over die vrouw! Succes! Ik zal dit topic blijven lezen.
Liefs Piekje
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Vermist katertje

Bericht door Boomer »

Zucht..... blijft ze volhouden :(

Ik zou nu ook geen stappen meer ondernemen.
Als zij stappen wilt ondernemen moet zij de 1e stap maar zetten. Laten we duimen dat het stil blijft en zij ervan af gaat zien.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door Lotte »

Jeetje joh, dat die vrouw toch nog aan een rechtzaak wil beginnen, heel bizar.
Ergens heb ik toch wel heel erg het gevoel dat ze bluft, zoals al eerder gezegt, hoe kan je geen geld hebben voor entingen maar wel voor een rechtzaak.

Ik heb verder niet echt concrete raad voor je, wilde je nog wel even sterkte wensen met heel dit gedoe!
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
loonsy
Lynx
Lynx
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 jul 2008 12:31

Re: Vermist katertje

Bericht door loonsy »

Ik heb nu inderdaad alle communicatie afgesloten. Mijn plaats is duidelijk, haar plaats is duidelijk en wat er nu gaat komen... Ik moet het maar afwachten.

Jullie zijn helden! Zo aardig, de steun en de bemoediging! Dat doet mij heel erg goed.

Tony heeft het nu wel weer naar zijn zin binnen. Hij is gisteren zelfs voor het eerst uit zichzelf op de bak geweest (voorheen wou hij alleen buiten en moesten we hem uitlaten als een hond) Ik denk dat hij zich er ook een beetje bij heeft neergelegd. Het is zo'n schat (al heeft hij nu wel voor zijn vermaak mijn tenen tot speelgoed gebombardeerd ;) ) Dat vergeef ik hem wel :)
De verhuisdozen zijn ook favoriet. lekker krabben en tukken enzo :D

Beter wordt het niet,

Leonie
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door Lotte »

mooi dat je alle communicatie hebt afgesloten! Laat haar maar lekker even in haar eigen sopje gaar koken!

Ik denk dat jouw situatie een van onze grootste nachtmerries is! Als we je dan een beetje kunnen (proberen) te helpen door mee te denken is dat een kleine moeite ;) Dus wat mij betreft (en ik denk dat ik nu voor velen spreek), graag gedaan!

Je kan Tony eventueel nog wat uitdagen. Je kan snoepjes of brokjes verstoppen in huis (niet te moeilijke plekken gelijk). Zo loont het voor hem wat extra om overal goed te zoeken, dat kost hem weer wat extra energie en levert hem nog lol op ook.
Een speeltje waar ze bij ons tijden mee bezig kunnen zijn is een "kindersuprise-ei" Dat oranje binnenkantje kan je wat rijst, linzen of gedroogde bonen in doen. Goed dicht drukken, anders heb je de rijst overal liggen ;) Dit rammelt geweldig, vinden ze bij ons een super speeltje waar veel achter aan gejaagd moet worden.
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Vermist katertje

Bericht door lievelijn »

jeetje meid wat een naar verhaal!
Maar weet gewoon zeker dat ze nooit gelijk gaat krijgen, weet zeker dat elke rechter die dit onder de hamer krijgt alleen maar kan lachen om zo'n zielig mens! Geen geld om je kat te onderhouden, maar wel voor een procedure? zelfs al zou ze wel kunnen aantonen dat ie van haar is denk ik persoonlijk dat ze het heel zwaar zal krijgen, maar aangezien ze dat blijkbaar niet heeft, zal het allemaal zo'n vaart niet lopen! succes ermee in ieder geval!
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
loonsy
Lynx
Lynx
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 jul 2008 12:31

Re: Vermist katertje

Bericht door loonsy »

mevrouw heeft een aangetekende brief gestuurd:

Zij wenst de kat 15 november in haar nieuwe huis te ontvangen!!

Anders zal ze "genoodzaakt zijn de zaak aan haar advocaat over te dragen"

tjessus. Ik bedoel, even daargelaten dat ze gewoon een vreemd mens is, hoe kan ze verwachtend at ik de kat op een door haar bepaalde datum langs kan brengen alsof ik een of ander kattenpension ben geweest voor Tony. PFFFFFFFF

Ik wordt hier helemaal gestoord van.

Ik schrijf haar nog wel een brief terug en laat haar maar naar haar advocaat gaan hoor!

GRMBL!!!!!
Gebruikersavatar
fazerdriver
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 sep 2008 15:16
Locatie: Veldhoven

Re: Vermist katertje

Bericht door fazerdriver »

AAAAHHHH niet te geloven. Ik had echt verwacht dat het alleen maar bluf was van haar. :epray:
Ik zou ook voort zeggen: ga maar naar je advocaat. Hopelijk is hij/zij dan wijs genoeg om haar te vertellen
dat ze geen poot heeft om op te staan.
Las eerder al dat je binnenkort gaat verhuizen. Ik hoop voor je dat dat niet al te lang meer duurt.

Succes en sterkte verder met dit alles.

Ik blijf het verhaal volgen.

Groetjes,
Karin
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Vermist katertje

Bericht door Sandra W »

Als ze zo blijft aandringen zou ik voor de zekerheid je kat nu tijdelijk bij anderen gaan onder brengen tot je verhuist bent, want als ze haar zin niet krijgt is de kans aanwezig dat zij en haar vriend opeens voor je deur staan om de kat op te eisen en dan zou de situatie wel eens kunnen escaleren! Je staat natuurlijk volkomen in je recht, maar deze mensen hebben al bewezen dat er een steekje bij ze los zit en je zou het jezelf nooit vergeven als je op deze wijze je kat toch kwijt zou raken.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Vermist katertje

Bericht door Boomer »

Jeetje dit had ik ook niet meer verwacht.
Eerst laat ze 2 weken niets van haar horen (gesprek was toch 2 weken geleden?) en vervolgens wil ze de kat pas over 2 weken hebben :shock:
Wat een gek zeg !!! ...... zegt dit al niet genoeg?
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Vermist katertje

Bericht door tacuma »

Hallo Leonie,

Wat een domper dat ze nu toch met deze eis komen. Ik kan me helemaal vinden in Sandra's
advies om Tony tijdelijk elders onder te brengen, totdat je verhuisd bent. En dan die mensen
mailen dat Tony weer ontsnapt is; geloofwaardig, want dat is tenslotte bij hen ook al tweemaal
gebeurd... Ik hoop voor jou dat je een flink eind verder gaat wonen, zodat je voorgoed van
dat zieke stel verlost bent. Nergens melden waar je heen gaat (niet op Hyves, niet op deze
site), zodat ze er niet achter kunnen komen. Gatsie, wat een toestand!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gesloten