Even over gisteren.
Fausto dus weer naar DA gebracht. In zn keel gekeken, foto's gemaakt maar er zat niets vast. Piepte nu wel echt> longontsteking is nu het vonnis...
--------------------------
Vandaag:
Kreeg er maar geen medicijnen in vandaag... niet in vlees, niet in leverworst, niet fijngeprakt tegen stukje leverworst... niets... ook geen brokjes (nouja, vanmorgen vroeg een paar uit de hand) , vocht of wat dan ook.
het wilde echt niet meer.... nix eten, kokken.... jasses... dus om 13:05 onze eigen kliniek maar weer gebeld. En jippe, dr Hork heeft weekjenddienst. Hij was nu bezig en niet op de praktijk maar zou zsm terugbellen.
Dat werd dus kwart voor 3 met de vraag hoe het ging!
nouja, nog steeds k*t. Of we naar de kliniek konden komen, dan kwam hij er ook aan.... afijn..
We kwamen tegelijk aan

Het ging allemaal weer 'lekker' snel en voor mijn gevoel chaotisch. Heeft doxoral pil met pillenschieter erin gekregen (ja, daar heb ik geen handigheid in) en zij toen dat hij nog 2 injecties krreg...
Wat dan, vroeg ik gelijk. Want injecties is leuk en aardig maar wil wel weten WAT ze er dan ongeveer inspuiten. Een ontstekingsremmer en een eetlustopwekker was het antwoord. Hij klonk ietwat geërgerd maargoed...
Werd ik nog irritanter (denk ik dan dat hij vond)want ik wilde dat hij extra vocht toegediend kreeg! Nouja, goed, dat kon, en hoppa 2x60cc erin.
Werd ik nog vervelender want ik had nog een vraag ook! Over de andere niesende katten... "ja dat kon best, verbaasde hem niets, was vast iets besmettelijks"
Schieten we niet veel mee op, zo'n antwoord maargoed, Degene die de ergste (nog af en toe gelukkig) niesbuien hebben kunnen we nu ook een kuur doxoral geven van 5 dagen. Dat gaat om Shy, Flupke en Kayley. Begin ik nog ff niet vandaag mee maar dat gaan we vanaf morgen proberen, als ze meewerken. In Kayley haar geval geen probleem, Shy en Flupke wordt iets lastiger maar moet ook te doen zijn! . Ligt er ff aan hoe het loopt en hoe het met Fausto gaat. Kan nu wel gelijk vandaag ALLES willen maar dan wordt ik ECHT gek en daar hebben de katten ook niets aan :'(
Nuja, ik maar ff afgerekend omdat Arnoud na 1000 euro in 16 dagen wel erg blut is.... Ik na nu weer 106 ook maargoed. Als het maar helpt!!
"zo, kan ik weer naar huis" zei hij nog... nouja, afijn, mannie heeft gekregen wat wij wilden!
En.... ik juich niet en we zijn er nog lang niet maar hij heeft wat gedronken, wat Shinycat kitten geten, en een klein deel er weer uitgegooid in zo'n "kok'bui, maar daarna weer flink wat gedronken! Op zijn manier, met graven voor de bak, poten erin enz. Gewassen is er ook
En als hij morgen zn pil (door wat blik) weer niet wil, gaan we gewoon weer .... (H)
Goed, ventje zit nu ff in de grote bench, hoeft hij niet in te blijven vannacht hoor! Alleen nu ff een beetje rust en kunnen eten als hij dat wil zonder dat er 5 katten bovenop zitten! Vanavond mag hij sowiezo kiezen: weer los in huis of mee naar de slaapkamer. Dan slapen we maar weer elke keer 1 uur tot hij weer begint te kokken zoals vannacht.... tis nu even mannie's wil is wet

(moet wel haalbaar blijven natuurlijk, hahaha!)