Kat valt van bank tijdens slapen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Dappie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2008 20:36

Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Dappie »

Sinds kort valt onze kat, wie graag op de rand van de bank of op de vensterbank ligt, zomaar er van af als ze ligt te slapen. Heeft iemand dit meer meegemaakt?
fvddungen
Lynx
Lynx
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 jul 2007 21:40
Locatie: Hilversum

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door fvddungen »

Mijn inmiddels overleden poes viel ook 9 van de 10 keer van de leuning van de bank als ze daar weer eens lag te slapen. Maar dan sprong ze weer op de bank om vervolgens verder te slapen. Niks aan de hand dus.
Gebruikersavatar
Hilda
Lynx
Lynx
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 apr 2008 09:31
Locatie: Groningen

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Hilda »

Het is heel normaal dat katten die op smalle randjes slapen er af en toe afvallen.
Ik heb er ook ooit 1 gehad die op de onmogelijkste plekken sliep en dus ook vaak viel.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Kattenbella »

Froei overkomt dit ook om de haverklap. gelukkig komt hij er altijd goed vanaf. Nu hij ouder is probeer ik er wel op te letten, maar ja ik ben er niet altijd bij.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Leonie89 »

oh ja heel herkenbaar!! Benthe valt altijd van mijn schoot af.. ik probeer haar dan op te vangen omdat ze dan zo lekker ligt te slapen maar op een gegeven moment moet ik haar wel wakker maken omdat mijn arm dan begint te slapen :lol:
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Shaz »

O ja hoor Yoran had dit ook heel vaak. Dan lag hij heerlijk op de rugleuning van de bank te slapen tot hij zo diep in slaap was dat hij er dus vanaf viel. Hij kon je dan ook zo heerlijk boos aankijken als je daarom moest lachen :lol:
groetjes Sharon
Dappie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2008 20:36

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Dappie »

Nou ik ben blij dat onze Giz niet de enige is, het was nooit eerder gebeurt, alleen sinds de laatste weken dus om de haverklap. We waren al bang dat ze een stoornis zou hebben of zo. Verder is het inderdaad best een komisch gezicht zoals ze dan zo beduusd kan kijken :lol:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat valt van bank tijdens slapen

Bericht door Kattenbella »

Hier gaan ze heel erg overdreven wassen ;-)
Wel uitkijken hoe ze vallen en waar vanaf. Ik hou die ouwe van mij dan wel in de gaten, maar tijdends zo'n wasbeurt kan ik een stiekeme glimlach ook niet inhouden
:smile:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten