Kopjes geven
Kopjes geven
Wie kan mij uitleggen hoe het komt dat ons maincoontje van 5 maanden geen kopjes geeft.
Lisa van 8 maanden doet niet anders, maar Abbey snapt het kennelijk niet. Ze spint wel oorverdovend.
Hetty
Lisa van 8 maanden doet niet anders, maar Abbey snapt het kennelijk niet. Ze spint wel oorverdovend.
Hetty
Re: Kopjes Geven
Niet alle katten geven kopjes.
Ik heb 4 katten en ze reageren allemaal op een andere manier om aandacht te trekken.
De ene geeft kopjes, een andere tikt op mijn benen, weer een andere gaat op het toetsenbord ofzo liggen.

Ik heb 4 katten en ze reageren allemaal op een andere manier om aandacht te trekken.
De ene geeft kopjes, een andere tikt op mijn benen, weer een andere gaat op het toetsenbord ofzo liggen.

Wie sturen kan zeilt bij elke wind
Re: Kopjes Geven
Ja, dat is juist het leuke aan poezen, elk hebben ze hun eigen karakter en
hun manier om aandacht te krijgen en met je te praten,ja praten, want na een tijdje
weet je wat ze bedoelen en ken je hun uitdrukking van snuitje en ogen.
Re: Kopjes geven
Inderdaad, elke kat is anders. Ik vond Kimba altijd raar omdat hij zelden miauwt.
Het is gewoon het karakter
Groetjes Kathy en Kimba
Het is gewoon het karakter

Groetjes Kathy en Kimba
Mijn kater geeft inderdaad "kopjes", maar mijn poes heeft het niet zo goed begrepen en die heeft "lijfjes"
!
groeten,
Sandra

groeten,
Sandra
haha Benthe geeft ook 'lijfjes'.. die schuurt de hele dag langs je heen.. soms loop ik haar (en zij mij) bijna omver..
elke kat is anders.. net zoals dat de ene kat meer op zichzelf is en de andere het liefst tegen je aan geplakt zit.. de ene praat de hele dag door, de ander hoor je nooit. de een geeft kopjes, de ander laat op andere manieren zien dat hij/zij van je houdt..
elke kat is anders.. net zoals dat de ene kat meer op zichzelf is en de andere het liefst tegen je aan geplakt zit.. de ene praat de hele dag door, de ander hoor je nooit. de een geeft kopjes, de ander laat op andere manieren zien dat hij/zij van je houdt..
Bedankt voor jullie reacties. Hoef ik me geen zorgen te maken.
Het is allemaal nieuw voor ons en ik lees zoveel ik kan vinden over onze poezen, maar soms vind je niet altijd het antwoord.
Het is allemaal nieuw voor ons en ik lees zoveel ik kan vinden over onze poezen, maar soms vind je niet altijd het antwoord.
Tommie geefte echt een kopstoot.
En Simba geeft een poot, die gaat op zijn kont zitten en steekt zijn rechter poot in de lucht.
En Simba geeft een poot, die gaat op zijn kont zitten en steekt zijn rechter poot in de lucht.