Hallo allemaal,
Heeft iemand ervaring met Feliway?
Wij hebben sinds 2,5 week twee kittens van 6 maanden. We weten niet precies wat
er met ze is gebeurd, het lijkt erop dat het boerderijpoezen zijn. Ze zijn bang voor mensen, deinzen achteruit en rennen weg. Ze verstoppen zich op de meest onmogelijke plekken!
Aan het huis zijn ze al wel gewend, 's nacht zijn ze ook actief.
Als we ze voorzichtig benaderen mogen we ze wel aaien, maar ze deinzen snel achteruit.
Het zijn zulke mooie beestjes en we willen ze graag houden! Als wij in dezelfde kamer zijn, komen ze niet van hun plek af.
Nu heb ik van Feliway gehoord. Ik vind het een prijzig middel, maar mocht het echt helpen dan is het de moeite waard! Alleen weet ik niet of het hiervoor geschikt is. Heeft iemand ervaring met Feliway? Of heeft iemand tips?
Graag hoor ik het...
Liefszx
Schuwe poezen. Ervaring met Feliway?
- babs_hiphoppin
- Kitten
Schuwe poezen. Ervaring met Feliway?
Babs, Floortje en Bibi
Re: Ervaring met Feliway? Schuwe poezen... Help!
Ze hebben de tijd nodig om te wennen. Niks overhaasten. Ze komen vanzelf wel voor een aaitje of een knuffel.Lekker even hun gang laten gaan. Zal misschien nog een tijdje duren maar dan komen ze vanzelf.
Trots personeel van Miekje, Toetie en Pluk.
ik sluit me aan bij anida. geef ze rustig de tijd om aan jullie te wennen. benader ze niet, laat ze zelf maar komen.
ga bijvoorbeeld op de grond zitten met een boek, en kijk ze niet recht aan. vroeg of laat wint de nieuwsgierigheid het.
als je wat ondersteuning wil gebruiken, dan denk ik dat je in dit geval meer aan felifriend hebt, niet verkrijgbaar in nederland, maar wel via internet te bestellen. dit kan je op je handen en broekspijpen spuiten, en geeft de boodschap af dat je de katjes goedgezind bent.
ga bijvoorbeeld op de grond zitten met een boek, en kijk ze niet recht aan. vroeg of laat wint de nieuwsgierigheid het.
als je wat ondersteuning wil gebruiken, dan denk ik dat je in dit geval meer aan felifriend hebt, niet verkrijgbaar in nederland, maar wel via internet te bestellen. dit kan je op je handen en broekspijpen spuiten, en geeft de boodschap af dat je de katjes goedgezind bent.
-
- Kitten
De Felifriend is wel in Nederland te verkrijgen, namelijk via de site ...
Laatst gewijzigd door Admin op 03 apr 2008 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor de 2e keer de URL verwijderd. Geen reclame ajb
Reden: Voor de 2e keer de URL verwijderd. Geen reclame ajb
- Kattenbella
- Tijger
Feliway is ook in spuitvorm verkrijgbaar bij de dierenarts.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"