Krabpalen en klimmeubelen
Dat is een mooie paal Marcel, maar is die groot genoeg voor een volwassen kat?
Hij lijkt zo klein! Maar misschien is het de foto hoor; ik vind hem in ieder geval erg mooi.
Ik zie wel dat je op de foto de kattenbak, krabpaal en etensbakjes vlakbij elkaar hebt; is dat alleen voor de foto of staat dat in het dagelijks leven ook zo?
Groetjes, Luuntje.
Hij lijkt zo klein! Maar misschien is het de foto hoor; ik vind hem in ieder geval erg mooi.
Ik zie wel dat je op de foto de kattenbak, krabpaal en etensbakjes vlakbij elkaar hebt; is dat alleen voor de foto of staat dat in het dagelijks leven ook zo?
Groetjes, Luuntje.
De kat zei: "Ik ben geen vriend en geen dienaar. Ik ben een kat die gaat en staat waar hij wil en ik wil in jouw hol komen wonen."
nee dat is niet voor de foto, de kat komt vanmiddag pas, ik had al een topic geopend met betrekking over de plaats van de kattebak en de krappaal http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=14476
- wendy dirk
- Huiskat
Wij vonden ook alle palen te kort dus hebben we zelf een krabpaal gemaakt.
We hebben 2 palen van ongeveer ruim een meter hoog en dan nog wat korte palen.
Onze kat is behoorlijk groot en heeft aan de palen wel genoeg om zich goed uit te rekken.
Het huisje wat we erbij hebben dat gebruikt hij ook niet.
Wij hebben het nu maar gebruikt voor al zijn speeltjes.
Dan kan hij zelf z'n speeltjes eruit halen.
We hebben 2 palen van ongeveer ruim een meter hoog en dan nog wat korte palen.
Onze kat is behoorlijk groot en heeft aan de palen wel genoeg om zich goed uit te rekken.
Het huisje wat we erbij hebben dat gebruikt hij ook niet.
Wij hebben het nu maar gebruikt voor al zijn speeltjes.
Dan kan hij zelf z'n speeltjes eruit halen.
- roderik1963
- Lynx
- roderik1963
- Lynx
Tja...ik heb hele mooie her en der zien staan, zelfs tot aan het plafond met van alles en nog wat eraan en erop etc.
mijnheer had op dag 2 al de vensterbank ontdekt, ik vraag me af wat ie kan zien 4 hoog als enkel de voorbij vliegende meeuwen en andere vogels
Wat de doos beteft...had amper kerstpakket goed en wel uitgepakt of mijnheer...das intressant....een lege doos....daar moet en zal ik toch echt effe in gaan zitten en liggen.
Stel dat ik zo'n stellage aanschaf, denk er wel steeds meer over na om hem aan te gaan schaffen, dan is er maar 1 plek waar ik hem zou kunnen plaatsen en dat is voor het enige raam die ik hier heb.
Is er een verankering oid voor nodig voor zo'n stellage ?
mijnheer had op dag 2 al de vensterbank ontdekt, ik vraag me af wat ie kan zien 4 hoog als enkel de voorbij vliegende meeuwen en andere vogels

Wat de doos beteft...had amper kerstpakket goed en wel uitgepakt of mijnheer...das intressant....een lege doos....daar moet en zal ik toch echt effe in gaan zitten en liggen.
Stel dat ik zo'n stellage aanschaf, denk er wel steeds meer over na om hem aan te gaan schaffen, dan is er maar 1 plek waar ik hem zou kunnen plaatsen en dat is voor het enige raam die ik hier heb.
Is er een verankering oid voor nodig voor zo'n stellage ?
- roderik1963
- Lynx
- roderik1963
- Lynx