Zijn rode katten altijd katers?
Wij hebben ook een rode poes. Wij hebben er best lang naar gezocht omdat we persee een vrouwtje wilde die dus rood was. Gelukt dus. Een van de kittens van een boerderij kat...een schat van een beest trouwens. Ze hadden overigens nog een rode meisjeskitten.
En onze rode poes heet: Garfield
maar ze leidt er niet onder hoor
Groetjes
Helma
En onze rode poes heet: Garfield

Groetjes
Helma
wat schattigleonie78 schreef:Ff een update: het blijken alebei meisjes! Haha wie had dat gedacht.

ik vind de rechter wel en beetje wat weg hebben van mijn Rooie Coky meid

Coky is ook een poes en heeft ook wat meer wit op haar lijf

nou vraag ik mij af
ze zeggen dus dat rooie poezen niet vaak voor komt, maar hoe bedoelen ze dat
dan zijn ze dan helemaal rood of ook met wit?
Speedy † 03-01-2001
Stuffy
Weety
Coky
Blowy † 12-10-2007
Peertje
Lauri
Toby
Dopey
Stuffy
Weety
Coky
Blowy † 12-10-2007
Peertje
Lauri
Toby
Dopey
-
- Huiskat
- angela1983
- Huiskat
- Contacteer:
Er wordt beweerd dat slechts 2% van alle rode katten poezen zijn (omdat ze een rode moeder én vader moeten hebben) en dat is dus best bijzonder, vindt je ook niet? Daarbij zijn er bij huiskatten net zulke grote verschillen als bij raskatten, dus die opmerking begrijp ik ook niet zo goed. Misschien kun je ons uitleggen wat je hier mee bedoelt?R.Knuvelder schreef:Volgens mij maakt het niks uit dat een rooie kat een kater of een poes is. Het is iets anders als je over raskatten praat.
Ik krijg door jouw reacties op de topics een beetje de indruk dat je zomaar een stelling van één regel dropt, waarbij je verder niets uitlegt en die ook vaak niet klopt (zoals over het verbod op verkopen van honden en katten in dierenwinkels) of die ingaat op een discussie van twee jaar geleden (zoals vandaag 3 keer het geval was) en dat kan wat irritatie opwekken (bij mij in ieder geval).
Het zou daarom leuk zijn als je wat meer uitleg zou geven over wat je bedoelt met voorbeelden uit je eigen leven en tips of adviezen. Ik wil je echt niet beledigen of kwetsen, dus ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.
groeten,
Sandra