Versvoedingen en 'barfen'
- Kattenbella
- Tijger
Het leek mij goed. Abel heeft het speciaal besteld voor mij, omdat hij er ook goede dingen over heeft gehoord. Ik hou je op de hoogte hoe de katten het vinden. Ik heb een pakje in de ontdooi in de koelkast.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
- Kattenbella
- Tijger
Hm ik zie net dat die dierenwinkel op de Traay het wel verkoopt, nooit op gelet want ik haal daar altijd alleen maar rodi
Nou als het net zoveel kost als wat ik op de site heb gevonden ga ik dat is proberen.
Scheelt me veel werk met kip en bot malen, errug he..

Nou als het net zoveel kost als wat ik op de site heb gevonden ga ik dat is proberen.
Scheelt me veel werk met kip en bot malen, errug he..

The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Ja ik had daar ook al naar lopen zoeken en ik vond een site waar precies op staat wat er inzit want botten zijn wel erg belangrijk natuurlijk.
Van de kip zitten de botten er dus in, alleen bepaalde delen zoals kop en poten niet. Maar ruim voldoende om aan de behoefte te voldoen want het karkas gaat er geheel doorheen.
Van het rund spiervlees en organen.
Van de kip zitten de botten er dus in, alleen bepaalde delen zoals kop en poten niet. Maar ruim voldoende om aan de behoefte te voldoen want het karkas gaat er geheel doorheen.
Van het rund spiervlees en organen.
- Kattenbella
- Tijger
- Kattenbella
- Tijger
- Kattenbella
- Tijger
Er zijn meerdere versvoedingen voor honden die evengoed aan katten gegeven kan worden hoor.
Mn zus heeft het een keer in een dierenwinkel ook gehoord over een merk waarvan ik de naam even kwijt ben
Die jongen zei het kan makkelijk en het is voordeliger.
En waarom niet? Het verschilt alleen in dat er voor honden wat rijst en groenten in verwerkt zijn. Dat is voor katten ook niet slecht.
Mn zus heeft het een keer in een dierenwinkel ook gehoord over een merk waarvan ik de naam even kwijt ben

Die jongen zei het kan makkelijk en het is voordeliger.
En waarom niet? Het verschilt alleen in dat er voor honden wat rijst en groenten in verwerkt zijn. Dat is voor katten ook niet slecht.
- Kattenbella
- Tijger
[img]Energique voor honden bevat voldoende taurine voor katten. Prins Petfoods in
Veenendaal heeft echter ook vers vlees voor katten te koop. Tel.
0318-524245.
Ik weet niet of dit mag, anders maar vewijderen. Het klinkt mij niet verkeerd voor de katten, dus ik blijf het gebruiken
[/img]
Veenendaal heeft echter ook vers vlees voor katten te koop. Tel.
0318-524245.
Ik weet niet of dit mag, anders maar vewijderen. Het klinkt mij niet verkeerd voor de katten, dus ik blijf het gebruiken

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Hm Prins ben ik niet zo over te spreken, hun voer is teveel een brij waar andere versvoedingen wat grover zijn.
Veel katten vinden dat toch niet lekker eten, ik heb het ook geprobeerd maar hier moesten ze het niet.
Plus dat prins ook niet erg goedkoop is, energique is voordeliger heb ik al gezien. Met meerdere katten toch niet geheel onbelangrijk
Veel katten vinden dat toch niet lekker eten, ik heb het ook geprobeerd maar hier moesten ze het niet.
Plus dat prins ook niet erg goedkoop is, energique is voordeliger heb ik al gezien. Met meerdere katten toch niet geheel onbelangrijk