Ik zit ook met een kater van 3,5 jaar en een kattin van 6,5 maand. Ik heb ze nog maar 5 maand en de kleinste een maandje later. Het zijn van verschillende nesten, maar vanaf de eerste dag kunnen ze elkaar niet missen en zijn ze echte soul-mates.
Nu is sindskort onze kater die we vroeger al hadden erbij komen wonen en die wordt 10jaar. Altijd al de baas geweest en verwonderd kijk ik nu toe dat hij niet meer de baas is. Nu is Micom (3,5) degene die achter hem loopt en wil spelen enzo. Maar het helpt niet, want er komt altijd een gevecht van. Soms jaag ik hem ook weg van Goya, maar zoals ik lees, kan ik dat beter ook laten gaan?
Goya wil alleen maar slapen en alleen zijn. Terwijl de 2 kleine schattige robbedoezen alleen maar willen spelen en bijeen liggen.
Zou Goya op zijn 10 jaar nog moeite doen of zou hij het opgeven en blijven negeren? Het is nu al een anderhalve maand, maar hij heeft er bang van. Maar uiteindleijk kunnen ze wel met 3 leven hier in huis. Goya kijkt altijd nieuwsgierig naar de 2 deugnieten hoe ze spelen en achter elkaar liggen te crossen

.