zwakstroom op de schutting?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Marlies
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2007 18:43

zwakstroom op de schutting?

Bericht door Marlies »

Mijn katten poepen bij de buren in de tuin. Erg vervelend als je dat niet leuk vind. De buren kwamen op het idee om zwakstroom te plaatsen op de schutting. Doen mensen blijkbaar ook die de katten juist bij huis willen houden. Heeft iemand ervaring hiermee en kan iets aanraden?
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Wij hebben om de vijver heen schrikdraad staan omdat een rover constant vissen eruit haalde.
De vissen zijn niet bang van onze katten die alleen maar water drinken uit de vijver dus waren makkelijke prooien :???:
Het bleek heel effectief want die kat hebben we nooit meer gezien.
Als ze 1 keer goed schrikken kijken ze een volgende keer wel beter uit.
Wij hadden er ook eerst aan gedacht om het langs de schutting te nemen maar dat was een beetje te kostbaar, maar als het bij jullie de enige oplossing is, kan ik zeggen dat het wel heel goed werkt.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Beestje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 mar 2007 00:51

Bericht door Beestje »

Mijn buren hadden ook een hekel aan katten. Dus hadden wij schrikdraad rond alle schuttingen geplaatst.
Alleen....onze Queeny trok zich er niks van aan! Zij wist toch tussen stroomstootjes elke keer weer te ontsnappen.
Wij hadden drie keer zoveel draden aan de schuttingen als werd aanbevolen maar niets hielp.
Onze 3 andere katten hebben maar 1 keer een schokje gehad en waren genezen voor het leven.
Mijn liefste Queeny is na veel ruzie met de buren ineens verdwenen en nooit meer terug gevonden.................wat zou er gebeurt kunnen zijn?!
Wie sturen kan zeilt bij elke wind
Gesloten