hallo,
ik ben een nieuwe kattenbezitter en heb de topic over kattenbakvullen flink gelezen en gevolgt.
dan nu het vervolg want de kattenbak wordt gevuld met ide inhoiud van het voer wat ze krijgen.
wij hebben sinds 3 weken 2 katten, Tinky een geholpen poes van 9 jaar die vaak alleen maar wiskas kreeg en Cashew een exkater van 4 jaar uit het asiel.
we hadden een zak tompoes gekocht wat ze beiden goed eten, alleen de bak die ruikt beduidend wel gemixt met de wiskas die we met Tinky meekregen de senior versie.
ik heb diverse proefzakjes gehad voor 1 dag dan dus kan niet zeggen of de stank dan minder is, wel merk ik met de litterpearls dat de lucht minder snel blijft hangen dan de gewone kattenbakkorrels.
alles wordt hier goed gegeten alleen kan Tibnky niet tegen sardientjes

van wiskas ze gaf 3 keer flinmk over de derde keer kon ik het opvangen in een bakje dat scheelt een hoop ruim werk
ik bestelde voor mijn hond altijd het voer op
http://www.beestachtiggoed.nl en wil dit ook voor mijn katten doen.
hier kan ik het voer niet scheiden want ze hadden vaste plekken voor hun bakjes maaar ze hebben zich bedacht dat het voer wat de ander krijgt toch wel lekkerder is

vandaar dat ik het meng.
ik denk erover om RC fit 32 voer te geven want dat is tot 10 jaar dus daar kan ik ze beide gewoon van geven zonder dit te hoeven mengen.
kan het schadelijk voor mijn andere kat zijn als hij al wat seniorenvoer krijgt? bij mensen die op leeftijd zijn eten toch ook wat iedereen eet alleen wat minder

(met uitzondering van die zieke mensen dan hoor!)
misschien koop ik wel een grote ton en mik ik daar diverse duurder merken doorheen kan dat?
tja ik heb altijd honden gehad en helaas veelste vroeg afscheid van moeten nemen en geloof echt dat voeding/brokken hier aan kunnen bijdragen. dus ook ik wil het allerbeste voor mijn poezebeesten zodat wij nog lang van ze kunnen en mogen genieten.
groetjes van Tosca