Vinden katten de geur van chloor lekker?
Vinden katten de geur van chloor lekker?
Als ik de vloer aan het dweilen ben met water met scheutje chloor of Dettol, gaat er in elk geval 1 kat, soms 2, lekker rollen over de natte vloer?! Vinden ze de geur lekker ofzo?
- veronikske
- Panter
Hoi yana,
Katten zijn VERZOT, VERLEKKERD, VERLIEFD, IN DE ZEVENDE HEMEL, enz... van de geur van chloor en dettol !!!!
Katten die niet zindelijk zijn kunnen geleerd worden om op de bak te gaan, door er een geutje cloor in te doen. bij katten die buiten de bak plassen, word altijd aangeraden om je huis niet te reinigen met chloor of dettol, want ze ziijn er zo zot van, dat ze dan net op die plaatsen gaan plassen.
Is dus heel normaal hoor, dat je poezels zo uit hun dak gaan
liefs veronikske
Katten zijn VERZOT, VERLEKKERD, VERLIEFD, IN DE ZEVENDE HEMEL, enz... van de geur van chloor en dettol !!!!
Katten die niet zindelijk zijn kunnen geleerd worden om op de bak te gaan, door er een geutje cloor in te doen. bij katten die buiten de bak plassen, word altijd aangeraden om je huis niet te reinigen met chloor of dettol, want ze ziijn er zo zot van, dat ze dan net op die plaatsen gaan plassen.
Is dus heel normaal hoor, dat je poezels zo uit hun dak gaan

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Ja die geur vinden ze inderdaad erg lekker. Als ik vroeger de kattenbak schoonmaakte met chloor dan konden ze hier lekker rollebollen in de net schoongemaakte kattenbak. Maar dan wel niet nadat ze er iets in gedaan hadden
.
Nu gaan ze niet meer in de kattenbak, ze doen alles buiten ergens
.

Nu gaan ze niet meer in de kattenbak, ze doen alles buiten ergens

Groetjes Angie 
Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.

Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.
Mijn kater is helemaal gek op chloor
Ik heb een beetje raar probleem, als ik chloor gebruik in de wc (bijvoorbeeld om de vloer te dweilen in de wc) wordt mijn kater Hercules helemaal wild. Hij gaat liggen rollen op de vloer en valt de dweil aan. Iemand een idee waarom hij dat doet en kan het kwaad?
Groetjes Erika
Groetjes Erika
- Kattenbella
- Tijger