m`n vriend en ik hebben een huis op het oog dat we willen gaan kopen
nu vraag ik me af hoe dat moet met myron
nadat ie bij me binnen kwam lopen heb ik hem 3 weken binnen gehouden ivm met medicijnen voor de oormijt. (als ie niet meer terug zou komen had ie in ieder geval z`n oren schoon

) de 1e week ging nog wel, de 2e wat minder maar de derde week werd ie echt gestresst omdat ie
echt naar buiten wilde. liep elke keer naar de deur met een hoop gemiauw. hij vond het echt niet leuk. maja toen hij eindelijk naar buiten mocht is ie geloof ik 2 nachten buiten geweest en toen kwam ie weer terug. hij wist natuurlijk wel waar ik woonde aangezien ie zelf bij me binnen kwam lopen.
nu gaan we verhuizen (als het allemaal goed gaat) naar de andere kant van de stad. heb gelezen dat als de afstand te kort is dat ie dan weer terugloopt naar waar ie eerst z`n territorium had. klopt dat?
en moet ik hem dan nu langer binnen houden zodat ie naar buiten kan kijken en zo de omgeving kan opnemen? en hoe lang zou ik hem dan binnen moeten houden?
en als ie naar buiten kan moet ik dan gewoon de deur open zetten en weg issie ? of moet ik eerst met hem gaan wandelen ofzow ? haha ik zie het al voor me.
dan gewoon zoveel mogelijk met hem spelen zodat ie niet gestresst raakt en zich verveelt? een hoop vragen

maar ik hoop dat jullie tips hebben.
oh ja, het huis ligt trouwens aan een bosrand. straat oversteken en ik ben er

vond ik wel belangrijk zodat ik doenja elke dag een lekkere lange wandeling kan geven. hoop niet dat myron daar de eekhoorntjes allemaal gaat vangen dan