ziek??of af??

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
karolien
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2006 18:47

ziek??of af??

Bericht door karolien »

hallo
onze kat is inmiddels een jaar of 17 -18 en we waren met de verbouwing bezig en de kat takelde gewoon af ,(wij dachten eerst dat het kwam doordat het voor hem ook anders was)zag dat hij erg aanhalig werd ,steeds bij iedereen willen zitten en gewoon zijn zin willen hebben ,maar nu de verbouwing klaar is dowt hij dat nog steeds en wat de grootste probleem is,hij gaat gewoon in ieder hoek , zitten en gaat daar zijn behoefte neerleggen ,ook al is de deur open ,hij ging altijd door de achterdeur(zit katteluik in)maar nu doet hij het overal en ook als we gewoon in de woonkamer zitten,je wordt er zo flauw van dat je denkt hij spoort niet meer ,hij geeft ook geen indruk dat hij ziek is ,de dieren arts zei half jaar terug nog hij is gezond en is gewoon een statige kat, ik vind hem mager je kunt de ribben voelen ,hij is naar mijn mening gewoon een kat geworden die alle behoefte maar doet waar en wanneer hij wil
kan iemand mij hiermee iets helpen ,wat is het beste voor deze kat
groeten uit drenthe
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

In een half jaar kan er een hoop veranderen, helemaal op die leeftijd.
Ik zou dus eerst nog maar eens naar de dierenarts gaan om te kijken hoe zijn gezondheid er nu voorstaat.
Die kan je dan hopelijk vertellen of er een medische reden is voor zijn onzindelijkheid.
Veel succes ermee!
groetjes Sharon
karolien
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2006 18:47

Bericht door karolien »

Shaz schreef:In een half jaar kan er een hoop veranderen, helemaal op die leeftijd.
Ik zou dus eerst nog maar eens naar de dierenarts gaan om te kijken hoe zijn gezondheid er nu voorstaat.
Die kan je dan hopelijk vertellen of er een medische reden is voor zijn onzindelijkheid.
Veel succes ermee!
edankt vor de reaktie en zal morgen eens even achteraan gaan
groeten uit drenthe
Gesloten