Ze krijgen hier ook smorgens nog carnibest, maar ik ga ze overwennen op het menu wat ik zelf heb samengesteld en waarvan ik denk dat het wel goed is met de zalmolie en ijslands zeewier.
Op eentje na die nog steeds weigert maar wel carnibest gemengd met whiskas eet, dus ga ik daar zo verder aan werken.
En aangezien er 2 zijn die geen bot eten heb ik een handvleesmolen gekocht omdat anders de verhoudingen niet kloppen met het bot en vlees.
Vis zijn ze hier niet kapot van dus dat eten we zelf maar

Maar aangezien ze alles rauw krijgen is vis ook het meest logisch rauw te geven.
Ik heb juist vaak gelezen dat vis juist helemaal niet echt een goeie voeding is, slechts als extraatje net zoals eendagskuikens waar ik dus echt niet aan begin
Complete prooien zoals zo'n nijn is het meest ideale maar helaas niet haalbaar, dus ik haal eigenlijk alles op verschillende locaties
Dit is mijn menu voor onze katten, verhouding 70% vlees 15% bot 15% orgaan aangevuld met supplementen.
Maandag: kipkarbo, 2 kippenhartjes, ei
Dinsdag: rundvlees/tartaar, runderhart, eendennek
Woensdag: konijn+bot, lamshart, kippennek
Donderdag:kipkarkas, kippevlees/gehakt, kippenlever
Vrijdag: paardengehakt, kippenmaagjes, kip/eendevleugel
Zaterdag: kuikenbout, 2 kippenhartjes
Zondag: eenkarkas, kalkoenvlees, kippenmaagjes
Ik ga is een keer bij de poelier informeren of ze aan konijnen en kalkoenhartjes kunnen komen of ander orgaanvlees.
Het enige wat ik nog eng vind is als ze botten aan het kraken zijn