's nachts eten?

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
lianne
Poema
Poema
Berichten: 259
Lid geworden op: 26 dec 2005 19:32
Locatie: E- l Town Brabant

Bericht door lianne »

Ben in elk geval blij dat Pepsi niet de enigste veelvraat is.
Ik heb in elk geval besloten om geen kattenmelk meer te kopen als de voorraad op is. Ook hier is Pepsi weer de enige die de (met water vermengde) melk opslurpt. Fristi wil soms melk en Guusje kijkt er niet eens naar. Geen melk scheelt toch ook weer calorietjes voor onze :pdtsumo: in wording. De schat is nu 7 maanden en ik kan hem echt niet meer met een hand optillen.
Als je de mensen leert kennen, dan ga je van de dieren houden.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Waarom hoor ik toch zo vaak dat kattenmelk word aangelengd met water, het is KATTENmelk dus overbodig om dat te doen :geenidee:
Een echte dikmaker is het trouwens niet eens, Buffy kreeg het elke dag en zij is altijd ielig gebleven.
Pas nu ze versvoeding krijgt word ze pas een echte volle poes.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
lianne
Poema
Poema
Berichten: 259
Lid geworden op: 26 dec 2005 19:32
Locatie: E- l Town Brabant

Bericht door lianne »

sandy schreef:Waarom hoor ik toch zo vaak dat kattenmelk word aangelengd met water, het is KATTENmelk dus overbodig om dat te doen :geenidee: .
Toen Fristi nog klein was wilde ze alleen maar kattenmelk en geen water, daarom verlengde ik het met water om te proberen dat ze ook water lekker vond. Ik zag het niet zitten om alleen maar melk te geven.
Daarna is het een gewoonte geworden.

Bij mijn zoon deed ik vroeger ook altijd wat water bij zijn vruchtensap om het minder zoet te maken :oops:
Als je de mensen leert kennen, dan ga je van de dieren houden.
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

sumi krijgt voor ik ga slapen nog een beetje natvoer (30 a 40 gram, niet meer) of iets anders lekkers (melk, kip, rijst, ...) en dan zet ik ook nog een 20 a 30 gram droge brokjes neer. Tegen de ochtend zijn die bijna allemaal op... Verder eet ze overdag een 50 gram brokjes (gok ik) en ze is helemaal niet dik :)

ik hoor haar 's nachts regelmatig eten, dus ik weet niet of het goed zou zijn voor haar als er niets staat. Ik ben ook van het principe dat ik vind dat ze altijd korreltjes moet hebben staan. In de natuur eten ze ook de hele dag door, dus waarom binnen ook niet? Dat principe houdt ik zolang ze niet te dik wordt uiteraard :-P
Gebruikersavatar
Miepje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 sep 2006 21:32
Locatie: Kampen (Overijssel)

Bericht door Miepje »

Miepje eet ook 's nachts. Als haar bakje leeg is gaat ze aan mijn slaapkamerdeur lopen krabben. :-x (ze wil dan niet altijd eten hebben. Soms wil ze dan naar buiten)
Ze heeft de hele dag droge brokjes tot haar beschikking. Ik heb het idee dat ze niet goed kan tegen blikvoer.
Gesloten