Zijn rode katten altijd katers?
Zijn rode katten altijd katers?
Nou het onderwerp zegt het al. Ik heb dat eens iemand horen beweren.
Nou heb ik zelf twee kittens waarvan ik het geslacht niet weet (wanneer ik naar hun genitalien kijk, vermoed ik 2x vrouwtje). Maar dat zou dus niet kunnen als rooien?
Nou heb ik zelf twee kittens waarvan ik het geslacht niet weet (wanneer ik naar hun genitalien kijk, vermoed ik 2x vrouwtje). Maar dat zou dus niet kunnen als rooien?
Dat wordt hier wel duidelijk uitgelegd:
http://www.sablok.nl/weetjesdoc/kleurvererving.htm
Een mannelijk schildpadje is dus wel heeeel zeldzaam!
http://www.sablok.nl/weetjesdoc/kleurvererving.htm
Een mannelijk schildpadje is dus wel heeeel zeldzaam!
Leuke link, wel een beetje onhandig uitgeschreven (de x-jes en y-tjes dansen nu nog heen en weer) 
Ik ken de site verder niet, zo te zien is deze gewoon van een kattenliefhebber. Ik zou liever iets meer gefundeerde informatie zien wat dit betreft. Ik heb er wel eens eerder naar gezocht hoor
Zolang de dierenarts bij driekleurige kittens nog staat te twijfelen over het geslacht vind ik een driekleurige kater helemaal niet zo bijzonder eigenlijk
Geweldige foto van jou trouwens, José, een luckyshot of ben je getalenteert mbt foto's schieten? Echt een pláátje

Ik ken de site verder niet, zo te zien is deze gewoon van een kattenliefhebber. Ik zou liever iets meer gefundeerde informatie zien wat dit betreft. Ik heb er wel eens eerder naar gezocht hoor

Zolang de dierenarts bij driekleurige kittens nog staat te twijfelen over het geslacht vind ik een driekleurige kater helemaal niet zo bijzonder eigenlijk

Geweldige foto van jou trouwens, José, een luckyshot of ben je getalenteert mbt foto's schieten? Echt een pláátje

Ik Wil Nu Aandacht En Geen Seconde Later!
Aldus mijn katten.
Aldus mijn katten.
Hmm, ik dacht dat die info ook gewoon wetenschappelijk bewezen was, de eerste heldere uitleg vond ik alleen op een 'weetjes site' dus. Ik vind het ook heel logisch klinken eigenlijk..
Oh en die foto in mijn avatar bedoel je?
Nou, ik maak gewoon veel foto's.. PLat op je buik liggen en gekke geluidjes maken doet een hoop.
Deze is nieteens scherp, maar ik vond het zo schattig, dat ik de foto toch maar als avatar gebruikt heb..
Oh en die foto in mijn avatar bedoel je?

- Kattenbella
- Tijger
@ José, het is echt een plaatje, amper te zien dat hij eigenlijk niet scherp is! Van de 100 die ik maak mag ik al blij zijn als er eentje goed genoeg is...
@ Kattenbella: wij hebben er twee gehad, maar daarbuiten heb ik ze toch ook wel eens gezien. Niet overdonderend veel, maar echt bijzonder vind ik het inmiddels niet meer zo. Ja, of het waren allemaal lesbiènnetjes...
@ Kattenbella: wij hebben er twee gehad, maar daarbuiten heb ik ze toch ook wel eens gezien. Niet overdonderend veel, maar echt bijzonder vind ik het inmiddels niet meer zo. Ja, of het waren allemaal lesbiènnetjes...

Ik Wil Nu Aandacht En Geen Seconde Later!
Aldus mijn katten.
Aldus mijn katten.
- Poezebal
- Panter
- Contacteer:
Wat grappig 
Het is inderdaad zo dat bij zowel rode katten het meestal katers zijn.
En bij de schilpadjes zijn het meestal poezen, maar natuurlijk zijn er uitzonderingen
Je hebt 2 prachtige dames trouwens!

Het is inderdaad zo dat bij zowel rode katten het meestal katers zijn.
En bij de schilpadjes zijn het meestal poezen, maar natuurlijk zijn er uitzonderingen

Je hebt 2 prachtige dames trouwens!
Ik ben in vorm
. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..

Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
- angela1983
- Huiskat
- Contacteer: