Weet er iemand welk ras dit is?
Weet er iemand welk ras dit is?
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje en ik hoop dat me iemand kan helpen!
Mijn vraagje is als volgd:
Ik heb nog poes gehad en die had de kleuren wit,bruin en zwart!
Mijn veearts zei me dat dit een zeldzame poes is en ze belgique noemen!?
Kan iemand mij daar de echt naam van geven?
Heb al vele opzoekingen gedaan maar vind het niet terug!
Kan iemand me asjeblief helpen
Alvast bedankt
Met Vriendelijke groeten kimberly
Ik heb een vraagje en ik hoop dat me iemand kan helpen!
Mijn vraagje is als volgd:
Ik heb nog poes gehad en die had de kleuren wit,bruin en zwart!
Mijn veearts zei me dat dit een zeldzame poes is en ze belgique noemen!?
Kan iemand mij daar de echt naam van geven?
Heb al vele opzoekingen gedaan maar vind het niet terug!
Kan iemand me asjeblief helpen
Alvast bedankt
Met Vriendelijke groeten kimberly
Goh meid ik heb geen flauw idee. Schildpadjes hebben die kleuren wel, de donkere kleuren overheersen meestal. Maar Belgique, daar heb ik nog niet eerder van gehoord!
Klinkt chique hoor
Zoek eens op schildpad in combinatie met andere kattenzoektermen? Misschien is het wel wat je bedoelt? Als je het weet, kom je het dan terug vertellen, ik ben best nieuwsgierig!
Groetjes, Fram
Klinkt chique hoor

Groetjes, Fram

Ik Wil Nu Aandacht En Geen Seconde Later!
Aldus mijn katten.
Aldus mijn katten.
Weet er iemand het ras van ons poesje ?
Hallo iedereen,
Dit is mijn eerste postje op dit forum (mooie website trouwens !), en ik ben hier al ineens met een klein vraagje...
We hebben sinds een jaartje een katertje - Moesje - waarvan de dierenarts ons niet wist te vertellen welk ras het heeft... In zijn paspoortje staat dan ook "F.B." vermeld onder de categorie "Ras"...
Kan er iemand aan de hand van onderstaande foto ons hiermee helpen ? Het kan natuurlijk ook zijn dat het een kruising is ofzo, maar zou toch tof zijn moesten we hier meer over weten...
Link naar een MSN Space waar je enkele fotootjes ervan kan bezichtigen:

Dit is mijn eerste postje op dit forum (mooie website trouwens !), en ik ben hier al ineens met een klein vraagje...

Kan er iemand aan de hand van onderstaande foto ons hiermee helpen ? Het kan natuurlijk ook zijn dat het een kruising is ofzo, maar zou toch tof zijn moesten we hier meer over weten...

Link naar een MSN Space waar je enkele fotootjes ervan kan bezichtigen:

- Poezebal
- Panter
- Contacteer:
Ik denk om eerlijk te zijn dat je gewoon een prachtige huistuinkeukenkater hebt, met een mooie marmeraftekening en een aparte grijze kleur 
Het is net mijn Gizmo, alleen heeft mijn Giz meer een groot donkerder grijs vlak over zijn rug en daaronder tijgerstreepjes
Het kan best zijn dat er iets van ras in zit.
Bij ons liep rond die tijd dat Giz zn mams zwanger was een prachtige halflanghaar kater rond met Giz zijn kleur en een muisgrijze kater. Beide katers kunnen de papa zijn, en waren beiden zeer mooi

Het is net mijn Gizmo, alleen heeft mijn Giz meer een groot donkerder grijs vlak over zijn rug en daaronder tijgerstreepjes

Het kan best zijn dat er iets van ras in zit.
Bij ons liep rond die tijd dat Giz zn mams zwanger was een prachtige halflanghaar kater rond met Giz zijn kleur en een muisgrijze kater. Beide katers kunnen de papa zijn, en waren beiden zeer mooi

Ik ben in vorm
. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..

Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
ik denk dat het een kruising ekh is met misschien siamees... ik denk dit vanwege spits snuitje en een lange dunne staart..
mijn vriendin heeft ook zo,n kruising nl. vandaar dat ik dit denk, maar ik kan er naast zitten hoor!!!
mijn vriendin heeft ook zo,n kruising nl. vandaar dat ik dit denk, maar ik kan er naast zitten hoor!!!
ik heb 3 grote liefde,s... mijn kater loeky, poes lara, en mijn friese merrie eeke
Qua kleur en tekening is je katje hetzelfde als onze Barrel, voor zover ik het kan zien,he? Ons Barreltje is een gewoon HTK'tje
. Er zou wat siamees in kunnen zitten als ik naar de bouw kijk. Hierin verschilt je katje dan wel met Barrel, want zij is een papzak
, maar het kletsen wat een siamees goed kan, doet Bar weer wel. Ik hou het dus maar gewoon op een heel mooi HTK'tje
.

Daantje en B-kwintet 
'Geweld eindigt waar respect begint'

'Geweld eindigt waar respect begint'
Toeval? uit een gewoon huis-tuin-keukennest?
Wij hebben sinds afgelopen maandag 2 kittens opgehaald. Broer en zus.
Het mannetjeskitten heet: Tigo en het meisjespoesje heet: Gizmo.
Vanochtend attendeerde iemand ons op het feit dat Gizmo een Ragdoll zou zijn.
Enfin...even snuffelen op internet. Tja...ze lijkt er erg op.
Maar ze komt uit een gewoon huis-tuin-keukenpoes en wat de vader is??? geen idee.
Ik zal hierbij even een foto plaatsen van ons tweetal.
Wie antwoord kan geven op ons raadsel....GRAAG.

Gizmo

Een gapende Gizmo

En broer Tigo
Het mannetjeskitten heet: Tigo en het meisjespoesje heet: Gizmo.
Vanochtend attendeerde iemand ons op het feit dat Gizmo een Ragdoll zou zijn.
Enfin...even snuffelen op internet. Tja...ze lijkt er erg op.
Maar ze komt uit een gewoon huis-tuin-keukenpoes en wat de vader is??? geen idee.
Ik zal hierbij even een foto plaatsen van ons tweetal.
Wie antwoord kan geven op ons raadsel....GRAAG.

Gizmo

Een gapende Gizmo

En broer Tigo