Het kost je vele slapeloze nachten, intensieve verpleging, voeding van de hoogst mogelijke kwaliteit, ondersteuning door je D.A. met de juiste medicijnen om te zorgen dat ze in hun verzwakte toestand geen 'bij-infecties' oplopen en vooral HEEL VEEL liefde&aandacht maar ze kunnen (als het geluk aan jouw kant is!) er bovenop komen. Tara was nog maar 9 weken toen ze de eerste ziekteverschijnselen kreeg. Haar 2 zusjes en moeder zijn (zoals uit de sectie bleek) overleden aan FIP maar mijn meiske is er nog en ik ben echt supertrots om m'n knokkertje! In de loop der jaren zijn er nog 2 katers en een poes bijgekomen maar zij heeft een speciaal plekje bij mij. Ik hoop dat Tara's verhaal steun biedt aan iedereen die op het moment worstelt met deze verschrikkelijke ziekte. Houdt de moed erin, want een FIP diagnose hoeft niet àltijd te betekenen dat je binnen een paar weken afscheid zal moeten nemen van je kat. Voor Tara's kansen werd met 9 weken oud geen stuiver gegeven, en inmiddels is ze 7 jaar en 11 maanden en ik hoop dat ik nog een vele (FIPloze) jaren van haar zal mogen genieten.