Hey
Sinds een paar weken komen Moortje en Joey buiten, Ik ben er nog niet gerust op, maar ze genieten, en dat is het belangrijkst.
De buren van twee huizen verder hebben ook een kat, Skippy.
Joey en Skippy hebben steeds ruzie, blazen, elkaar in de gaten houden, vechten.. twee katers die de baas willen zijn!
Moortje negeert andere katten, die vindt hij maar stom, hem zul je ook nooit ruzie zien maken, hij gaat hoogstens op een afstandje naar Jojo zitten kijken.
Skippy is heilig in de buurt, dus Jojo wordt bij de buren (niet de baasjes van skip, maar die is daar wel vaak in de tuin) de tuin uitgespoten met water.
Bij de baasjes van Skippy ook.. al is dat wat minder omdat ik zei dat ze het zelf uit moesten zoeken dat het anders alleen erger zou worden.
Moortje gaat sinds gisteren de tuin uit. ikben er niet blij mee, maar als hij dat wil.. ok. Hij is stukken minder bang.
Nu kwam ik gisteren de buurvrouw van Skippy tegen (het baasje) toen ik met de hond ging wandelen. die vertelde me doodleuk dat Moor bij hun binnen was en daar lekker op de bank ging liggen en alles ging onderzoeken. Ik wil dat niet dus zei dat zehem eruit moest gooien. maar dat doet ze niet, ze vindhet veel tel luek. (Joey mag nog niet eens naar de deur kijken)
Vanochtend zet ik de deur open.. Moor is de tuin eerder uit dan Jojo en ik heb hem al vanaf 9u niet meer gezien.. weet gewoon zeker ddat hij daar is...
Iemand een tip om Moor bij huis te houden? nou ja, bij huis, in ieder geval niet bij hun binnen? Ik ben zó bang dat hij op den duur niet meer nar huiskomt of alleen om te slapen!