Ik gebruik nu een maandje of twee Pet's Pal, een merk dat ze sowieso bij de Discus dierenwinkels verkopen. Ik geloof dat het vrij nieuw is. Dus ik weet niet of er hier al mensen zijn met ervaringen?
Ik ben er in ieder geval heeeeel terveden over, ik had eerst een eigenmerk van de Lidl en ook weleens van de Super, maar met dit warme weer ging het toch flink ruiken. (Ookal vond ik die korrels best goed werken als het niet zo warm is...)
Maar met dit merk ruik je niks! En de plasjes worden hele harde klonten die, als je er genoeg grit in doet, de onderkant van de bak niet eens raken. Dus het is er echt zo uit te scheppen.
Volgens mij is het qua substantie een beetje te vergelijken met Litterpearls, al heb ik die nog nooit gebruikt. Het zijn ook hele kleine korreltjes in ieder geval.
Ik vind het ook een voordeel dat die kleine korrels veeeeeel minder herrie maken als ze zitten te graven, dan die grote korrels. Ik kan niet zo goed tegen die krassende geluiden

(Deed me denken aan nagels op een schoolbord, ieieieie), maar met die kleine korreltjes heb je die associatie niet meer gelukkig. Het klinkt nou eerder als een vegend geluid
Wat een verhaal hè, en dat over kattenbakkorrels