verliefde kater

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
antoinettegijsberts
Kitten

verliefde kater

Bericht door antoinettegijsberts »

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een vreemde vraag, maar kan een kat verliefd worden op een mens? Het is nl zo, ik heb een rode kater, Bumper van elf jaar en hij zit mijn vriend soms echt verliefd aan te kijken op de bank. Hij houdt z'n koppie scheef, kijkt omhoog, knijpt z'n oogjes half dicht, strijkt lang zijn arm, spint als een gek, hij lijkt echt helemaal hotel de botel. Dit gedrag vertoont hij regelmatig. Wel leuk om te zien maar herkent iemand dit "verliefde"kattengedrag??

Groetjes Antoinette. :cathappy:
Katten-mensen zijn knuffel-mensen!!
Sandra W
Tijger
Tijger

Bericht door Sandra W »

Bij een poes zie je dit "verliefde" gedrag wel vaker als ze krols zijn, dan zijn ze zoooo aanhankelijk door de hormonen dat ze niet meer weten hoe gek ze moeten doen. Als je kater niet gecastreerd is zou het misschien hetzelfde kunnen zijn.

Maar in mijn asiel is er een gecastreerd katertje die zo dol op mij is dat hij zichzelf bijna onderste boven loopt om bij me te zijn en door me geaaid te worden. Het kan dus ook gewoon zijn dat je kater gewoon dol op je vriend is. Een echt eer toch om zo verkozen te worden door een dier!

groetjes,
Sandra
Gesloten