Afgebeten snorharen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

yedamy schreef:De snorharen van sinomara katjes zijn zeker erg smakelijk :shock: :grin:
Tja SiNOmaRa dat zit wel snor :lol:
Gebruikersavatar
Eva
Huiskat
Huiskat
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 jun 2003 13:24
Locatie: Schiermonnikoog en Groningen
Contacteer:

Bericht door Eva »

Emma Boom schreef: Tja SiNOmaRa dat zit wel snor :lol:
hahahaha :lol: :lol: :lol:
Ik denk ook dat ze erg lekker smaken! :smile:
Groetjes Eva,
Vondel, Silly, Nuki en Izzie
Gipsy * 20-04-1995 - † 08-06-2006
Basil * 11-10-1996 - † 17-10-2006
Gebruikersavatar
hanneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 jan 2006 15:09
Locatie: elst gelderland
Contacteer:

moeder poes bijd snor haren af bij kitten

Bericht door hanneke »

we zijn vandaag bij een cattery geweest en we hebben een katertje gekocht we waren er gelijk verlieft op . maar de moder heeft de snor
haren af gebeten niet bij alle kittens ze heeft er 4 gekregen .
wie weet waar om ze dit doet???? en hoe lang duurt het voor de snor haren weer aan groeien????hier een foto van onze knappe jongen we krijgen hem ongeveer 10 feb

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Dit hoor je wel vaker. Toen we Zody kregen had hij ook alleen maar hele kleine stompjes. Moeders doen dit vermoedelijk omdat de kittens dan te ontdekkend zijn en te ver weg gaan naar moeders idee. Hun snorharen zijn de graadmeter om te kijken of ze bijvoorbeeld ergens door kunnen en dus zijn ze met die kleine stompjes minder mobiel.
Het duurt wel een tijdje voor het weer echte mooie lange snorharen zijn maar mijn ervaring is dat de kat er zelf weinig last van heeft, het ziet alleen heel sneu.
Het is inderdaad een mooi beestje :verliefd:
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

mijn kleine poes en de grote nu trouwens ook hadden ook afgebroken snorharen, ik denk dat dat komt door stoeien met elkaar, het groeide gelukkig redelijk snel aan....

de kleine had aan 1 kant nog maar een paar kleine haartjes dat zag er echt stom uit ja maar ze heeft ze weer helemaal terug gelukkig

groetjes monique
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gesloten