Beetje rare vraag...over plasser van kater
Beetje rare vraag...over plasser van kater
Ik heb een beetje een rare vraag. Spencer maakt zijn plasser niet goed schoon. Het is er vaak bruin/zwart. Ik denk stof of poep en dergelijke. Is dat erg of hebben andere katers en poezen dat ook? Verder houdt hij zichzelf goed schoon en misschien is het ook wel normaal maar ik wil eigenlijk weten of anderen dit herkennen.
Laatst gewijzigd door Piekje op 07 apr 2005 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs Piekje
Niet dat ik er de hele tijd bovenhang maar soms "plopt" de plasser van mijn katers wel eens naar buiten, maar die van Ior en Odin is mooi roze.
Ik heb eigenlijk ook nog nooit een kater gezien bij wie dat niet zo was.
Misschien dat anderen het hier herkennen maar anders zou ik er even naar laten kijken.
Misschien dat hij zo meer kans op infecties heeft als het niet goed schoon is
Ik heb eigenlijk ook nog nooit een kater gezien bij wie dat niet zo was.
Misschien dat anderen het hier herkennen maar anders zou ik er even naar laten kijken.
Misschien dat hij zo meer kans op infecties heeft als het niet goed schoon is

Groetjes van Doryn and Cats.
Ik snap wat je bedoelt, gewoon aan de buitenkant in gewone toestand zeg maar 
Dat is me alleen bij Yoran in het verleden wel opgevallen. Die maakte dat inderdaad de eerste maanden ook niet goed schoon waardoor er iets bruinigs aan plakte. Tegenwoordig maakt hij zich beter schoon (hij is nu 8 maanden) en nu zie ik het dus niet meer.

Dat is me alleen bij Yoran in het verleden wel opgevallen. Die maakte dat inderdaad de eerste maanden ook niet goed schoon waardoor er iets bruinigs aan plakte. Tegenwoordig maakt hij zich beter schoon (hij is nu 8 maanden) en nu zie ik het dus niet meer.
groetjes Sharon
Hihi, vind het zo grappig bij een kat, maar je hebt gelijk hoor, klinkt zo grappig. Moest er eventjes om lachenShaz schreef:Ik snap wat je bedoelt, gewoon aan de buitenkant in gewone toestand zeg maar![]()

Hier bij de katers zijn ze ook niet vuil. Of ik heb het nog niet gezien. Ik zie wel Mexx altijd heel uitgebreid zijn pietje mooilikken

Zie je hem soms zichzelf wassen daar? Ik denk dat je gewoon eerst eens kan aanzien of het altijd is of af en toe? Of eens een ringetje aan de da. Die kan wel zeggen of het nu errg is ja of nee

Groetjes Angie 
Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.

Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.
Viezigheid bij piemeltje
De laatste dagen valt het mij op dat Luna wat viezigheid bij zijn piemeltje heeft. ik haal het iedere keer weg, maar het komt steeds terug. De kleur is donkerrood en het lijkt een soort van korstje. Het zit vastgeplakt in de vacht.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)