bisolvon bij katten?
bisolvon bij katten?
Had net mijn dierenarts aan de telefoon over Eva die kampt met chronische bronchitis. Ze krijgt al ventipulmin voor als het echt erg is maar ze heeft de laatste dagen erg last van slijm. nu stelde hij voor de ventipulmin te verhogen een week dagelijks geven, en als dat niet helpt bisolvon te geven..
heeft iemand hier ervaring mee? en is dit dezelfde bisolvon die gewoon bij de apotheek te koop is?
heeft iemand hier ervaring mee? en is dit dezelfde bisolvon die gewoon bij de apotheek te koop is?
hallo heb vandaag de DA gesproken nadat ik bisolvon kind had gekocht. de dosering voor mijn kat is een halve baby dosering.
probleem is alleen dat het erg vies is en eef het alleen in iets lekkers wilt. iemand nog tips waarin ik het kan stoppen wat niet slecht is voor mijn katje maar wat ze wel erg lekker vinden (katten dan)
probleem is alleen dat het erg vies is en eef het alleen in iets lekkers wilt. iemand nog tips waarin ik het kan stoppen wat niet slecht is voor mijn katje maar wat ze wel erg lekker vinden (katten dan)
Ik heb het ook een keer aan mijn kat moeten geven en ik deed het met een leeg spuitje.
En dan in de bek spuiten.
Werkte geweldig.........
En dan in de bek spuiten.
Werkte geweldig.........
Kopje van Mistey, Tijgertje, Calito, Beertje, Rexje, Mickey en Simba
http://www.catshelter-marmaris.mijnkat.nl
http://www.catshelter-marmaris.mijnkat.nl
na paar keer proberen en een paar keer een kat met opgeheven arrogant hoofd
weg te hebben zien lopen is het nu gelukt: toch gewoon beetje kattenmelk, bisolvon erbij, goed roeren. even wat anders gaan doen want anders heeft ze het door en het daarna heel nonchalant aanbieden...
en ja hoor, mevrouw smult alles lekker op
zij blij met melk, ik tevreden dat de bisolvon erin zit

en ja hoor, mevrouw smult alles lekker op

zij blij met melk, ik tevreden dat de bisolvon erin zit

alleen van het weekend een keer anabolen gegeven voor de rest gewoon twee keer per dag bisolvon met melk. soms drie keer.
en ik ben echt tevreden, ze is heel anders, heeft duidelijk minder slijm en is minder hijgerig. ze hoest wel af en toe maar dat kan door de bisolvon komen.
tot nu toe dus hartstikke goed, ben erg blij dat mijn meisje nu iets onschuldigs heeft wat lijkt te helpen.
en ach heel af en toe anabolen siroop als het niet gaat is geen drama
en ik ben echt tevreden, ze is heel anders, heeft duidelijk minder slijm en is minder hijgerig. ze hoest wel af en toe maar dat kan door de bisolvon komen.
tot nu toe dus hartstikke goed, ben erg blij dat mijn meisje nu iets onschuldigs heeft wat lijkt te helpen.
en ach heel af en toe anabolen siroop als het niet gaat is geen drama