Trillen onderste gedeelte van staart en rugvel achter bij de staart
-
- Kitten
Trillen onderste gedeelte van staart en rugvel achter bij de staart
Misschien niet zo belangrijk, maar op sommige momenten merk ik op dat onze 2 zusies wel eens een soort trekjes/trillingen hebben aan de stam van hun staart en het onderste gedeelte van de staart en het rugvel achteraan.
Wat betekend dit eigenlijk?
Ik zie het vaak als ik ze toevallig wil gaan aanhalen of toespreek als ik sta, very funny!
Wat betekend dit eigenlijk?
Ik zie het vaak als ik ze toevallig wil gaan aanhalen of toespreek als ik sta, very funny!
-
- Kitten
Wat ook grappig is, als de katten voor het raam zitten en er zit een vogel op het balkon. Dan zie je 3 kontjes wiebelen, klaar voor de aanval
Maar weer ontopic: Bagheera doet dat ook als hij heel opgewonden ( inderdaad blij) is of als er een vlieg op zijn vachtje komt zitten. Ook heel grappig om te zien!

Maar weer ontopic: Bagheera doet dat ook als hij heel opgewonden ( inderdaad blij) is of als er een vlieg op zijn vachtje komt zitten. Ook heel grappig om te zien!
ik heb 3 kleine kleuterende kittens 

Trillend staartje
Hey kattenvrienden!
Ik heb Kimba nu ongeveer 8 maanden. Hij heeft de gewoonte om met z'n staart te trillen als hij mij ziet. Hij gaat dan met z'n kont ergens tegen staan en z'n staart recht omhoog. Dat staartje trilt dan. Ik ben al gaan ruiken waar hij dat doet en ik ruik niets, dus ik denk niet dat hij dan sproeit (hij is trouwens gecastreerd). Hij doet het meestal tegen m'n auto als hij me komt begroeten als ik thuiskom.
Wat betekent dit gedrag, ik heb geen flauw idee
Groetjes Kathy en Kimba
Ik heb Kimba nu ongeveer 8 maanden. Hij heeft de gewoonte om met z'n staart te trillen als hij mij ziet. Hij gaat dan met z'n kont ergens tegen staan en z'n staart recht omhoog. Dat staartje trilt dan. Ik ben al gaan ruiken waar hij dat doet en ik ruik niets, dus ik denk niet dat hij dan sproeit (hij is trouwens gecastreerd). Hij doet het meestal tegen m'n auto als hij me komt begroeten als ik thuiskom.
Wat betekent dit gedrag, ik heb geen flauw idee

Groetjes Kathy en Kimba
Re: Trillend staartje
Hij begroet jebanoentje schreef:Hey kattenvrienden!
Wat betekent dit gedrag, ik heb geen flauw idee![]()
Groetjes Kathy en Kimba