Bij mij slapen ze ook eigenlijks de hele nacht.
Soms wel eens dat ze spelen snachts, maar vaak als wij naar bed gaan liggen ze al heerlijk te slapen en staan pas op als ik de kamer in kom om brood te smeren.
Soms zijn ze eerder wakker, en gaan dan kleine mauwtjes doen
We hebben de katten ook een periode mee op bed gehad, ging prima vond ik alleen Kees niet.
De katten kwamen bij mij lekker op he voeteneind liggen en Xonya moest net als mama onder de deken en lag lekker met haar koppie naast de mijne op het kussen

Zij blijft dan ook lekker liggen, de jongens gaan op een gegeven moment toch of de kamer in en komen weer terug of ze gaan rondbanjeren en dan met name een paar x over Kees
Toch wil ik ze straks denk ik wel weer mee naar bed hebben, vind het wel gezellig. Als ik s'avonds op de bank in slaap val met een fleecedeken over me, dan ligt zoiezo Xonya er bij onder te slapen en meestal komt een van de jongens op mn benen liggen.
Ik denk dat je het beste gewoon kunt proberen het blijven negeren, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Gewoon proberen het geluid uit te sluiten.
Mijn hamsters renden in de radjes en braken s'nachts de kooi af, de eerste tijd liep ik erheen om even te aaien, maar zodra ik weer lag begon het weer. Ik ben het gaan negeren en niet lang daarna sliep ik weer lekker als vanouds.