Slapeloze nachten
Marjolein, probeer het maar, dubbelzijdig tape. Ze vinden het in ieder geval heel vervelend. Alleen gaan ze nu bij ons aan de muren staan krabbelen of zitten miauwen. Als ze je echt willen storen, lukt het ze toch wel.
(een keertje ergens anders gaan logeren en dan lekker uitslapen is een hele goeie tip!)

(een keertje ergens anders gaan logeren en dan lekker uitslapen is een hele goeie tip!)

Wij hadden goede hoop dat Bindi zo'n systeem zou zijn!sKatje schreef:Of misschien moet je een houd-de-katten-overdag-wakker-systeem verzinnen, waardoor ze 's nachts te moe zijn om op te blijven om jou te kwellen.

Ik ga toch die tape eens proberen denk ik.
Maar het is toch niet dat ze hiervan pijn aan hun pootjes krijgen? Want dat zou ik niet willen!
Ik ben overdag altijd werken en om de tijd dat ik wel thuis ben, heeeeel de tijd hun probeer wakker te houden, heb ik weinig zin in, maar ik ga het wel proberen om ze iets actiever te krijgen.
Bedankt voor de reacties!!!
Maar het is toch niet dat ze hiervan pijn aan hun pootjes krijgen? Want dat zou ik niet willen!
Ik ben overdag altijd werken en om de tijd dat ik wel thuis ben, heeeeel de tijd hun probeer wakker te houden, heb ik weinig zin in, maar ik ga het wel proberen om ze iets actiever te krijgen.
Bedankt voor de reacties!!!
hahahaha Ik moest hier zo hard om lachenclaudia schreef: Oja, onze Belle is zo'n sukkel dat hij er gewoon tegenaan gaat liggend, dus dat kost dan wel een pluk haar! Maar volgens mij doet zelfs dat nog geen pijn.

Maar jouw mannen mogen overdag toch ook naar buiten? Zijn ze overdag niet al heel veel bezig? Of slapen ze dan toch veel?
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zijn er echt katten die de hele nacht doorslapen? Als ik naar Jack en John kijk kan ik me dat nauwelijks voorstellen!
Ze mogen bij ons niet op de slaapkamer, ik wilde dat in eerste instantie wel maar mijn vriend wilde het echt niet hebben.
Nou hebben we pas een keer in de woonkamer geslapen (na een luie zondag: matras in de woonkamer, filmpjes, hapjes
) en nu dus voor het eerst met de katjes erbij. Nou we hebben geen oog dicht gedaan
Dacht ik net in slaap te vallen, landde er weer eentje boven op mijn hoofd! Of je draait je om in je slaap en ze vallen je tenen aan
.
Snap het wel van ze hoor, zijn ze ook helemaal niet gewend: twee van die grote lijven op de grond in de woonkamer!
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis
Maar ik moest er even aan denken bij het lezen van dit topic.
Ze mogen bij ons niet op de slaapkamer, ik wilde dat in eerste instantie wel maar mijn vriend wilde het echt niet hebben.
Nou hebben we pas een keer in de woonkamer geslapen (na een luie zondag: matras in de woonkamer, filmpjes, hapjes

Dacht ik net in slaap te vallen, landde er weer eentje boven op mijn hoofd! Of je draait je om in je slaap en ze vallen je tenen aan

Snap het wel van ze hoor, zijn ze ook helemaal niet gewend: twee van die grote lijven op de grond in de woonkamer!
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis