Kat aait terug
Kat aait terug
Wie herkent dit : Als ik met mijn gezicht vlakbij Buddy zit/lig en hem aai, steekt hij zijn pootje uit en geeft me een aai op mijn wang terug ! Zo lief ! Gelukkig houdt hij ook rekening met mij en houdt zijn nageltjes in.
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Dit ken ik, Mickey doet dit ook bij mij. Verder heb ik het nog nooit van een kat meegemaakt.
Maar ze doet het ook als ik haar bijvoorbeeld op haar rug aai en dan aait ze mij in het gezicht, net alsof ze wil zeggen "ik wil daar geaait worden". Want als ik haar dan daar begin te aaien, geniet ze enorm.
Of ze komt naar me toegelopen en geeft een flinke kop langs mijn kin, net alsof ze een kus geeft.
Maar ze doet het ook als ik haar bijvoorbeeld op haar rug aai en dan aait ze mij in het gezicht, net alsof ze wil zeggen "ik wil daar geaait worden". Want als ik haar dan daar begin te aaien, geniet ze enorm.
Of ze komt naar me toegelopen en geeft een flinke kop langs mijn kin, net alsof ze een kus geeft.
Luna en Flanna doen dit ook. Maar het is niet echt aaien. Luna ligt haar pootje heel vaak op mijn hand, als ik bijvoorbeeld bij haar kom zitten om te knuffelen. En Flanna legt haar pootje tegen mijn mond als ze bij mij op schoot ligt. Ik vind dit superlief! Maar volgens mijn vriend wil ze er alleen maar mee zeggen dat ik mijn klep eens moet houden zodat zij rustig kan slapen! 

Ja hoor, Pitou doet het ook, Pootje op m'n hand of tegen m'n wang; het pootje op m'n hand is bij haar eerder een teken van, "stop nu maar even met strelen, ik weet dat je me lief vindt, ik jou ook hoor!" het aaien aan m'n wang is een echt aaitje (tenminste, dat denk ik toch)
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Dit doen Belle & Bo ook als ik ze vastpak. Maar ze zetten zich dan eigenlijk hard af met hun poten op mijn mond!Marije schreef:En Flanna legt haar pootje tegen mijn mond als ze bij mij op schoot ligt. Ik vind dit superlief!

Bindi pakt heel vaak mijn neus of mijn gezicht tussen beide pootjes en gaat dan mijn gezicht wassen. Lief hè?

Hallo allemaal,
Ben al een tijdje lid van het forum maar heb nog niet echt veel reacties geplaatst. Ik heb vooral veel van jullie reacties geleerd
Onze kittens Jack en John zijn nu 4 maanden en zij aaien ook allebei terug, heel zachtjes over mijn wangen. Zo lief!
Wat Jack verder ook erg interessant vind zijn ogen! Hij zit dan achter me op de leuning van de bank en gaat echt met zijn neusje in mijn oog hangen.
Groetjes Marjolein
Ben al een tijdje lid van het forum maar heb nog niet echt veel reacties geplaatst. Ik heb vooral veel van jullie reacties geleerd

Onze kittens Jack en John zijn nu 4 maanden en zij aaien ook allebei terug, heel zachtjes over mijn wangen. Zo lief!
Wat Jack verder ook erg interessant vind zijn ogen! Hij zit dan achter me op de leuning van de bank en gaat echt met zijn neusje in mijn oog hangen.

Groetjes Marjolein