Gizmo doet dit ook heel erg....
Ik had verwacht caddy, omdat die eerst veel knuffiger was, maar nu doen ze beiden...
als ik naar de wc ga savonds lopen ze allebei mee, en gaan ze voor de deur liggen.
Als ik buiten naar de brievenbus over het pad loop, gaan ze soms allebei mee, maar gizmo zoziezo als ie in de buurt is.,..
En als ik dan terug loop naar huis, gaan we verstoppertje doen, doet ie net of ie weg is en ik roepen en dan komt in met een mwraaauw me voorbij spurten.
Als we savonds thuiskomen, staan ze allebei op de spoorbielzen en sjouwen mee naar de deur, gizmo meestal, caddy denkt dat ie dan naar binnen moet en peert m weer
Als ik aan t afwassen ben ligt een op de krabpaal en de ander achter me...
als ik bij de ratjes ben, en tegen ze praat zitten er 2 aan de deur te krabben, en als ik sochtends wakker word en gizmo of/en caddy hebben dat door dan gaan ze een keer mauwen en dan ga ik er meestal af om ze ff heerlijk te knuffen,. of ik praat terug en zeg: nu ff stil hoor, mams is erg moe, en gaat nog ff slapen, dan gaan ze allebei zelf ook weer slapen... en als ik dan weer opsta liggen ze erbij van nu blijven wij nog ff liggen
Maar ze lopen ons dus ook veel achterna