Katten die niet verharen???

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Admin »

Angela,

Dubbel reclame maken onderaan je bericht lijkt me wat overdreven ;-) Misschien kun je eerst even de forumregels erop naslaan hoe het hier reilt en zeilt.

Alvast bedankt :-D
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Beste Ronald,
ik heb de forumregels gelezen en ze zijn me bekend
en het is niet mijn bedoeling om 'dubbel' reklame of ueberhaupt reclame te maken. Toen ik me heb aangemeld heb ik een handtekening aangemaakt en die komt automatisch onder mijn mails te staan - ik ken dit van andere forums waar ik lid ben.
Ik heb mijn reactie geediteerd en hierdoor is schijnbaar de handtekening dubbel gezet, geen idee hoe dit kan.
En dat ik in mijn reactie ook nog een keer mijn HP genoemd heb is inderdaad wat 'dubbel' maar gebeurde onbewust omdat ik de vraagsteller gelegenheid wou geven om info over het ras te krijgen.
Dus: ja, het is mijn bedoeling om juiste info en bekendheid aan het ras LaPerm te brengen. Maar het is niet mijn bedoeling om reklame voor mijn cattery te maken. Jammer dat mensen evt door jou reactie op mijn mail wel deze indruk van mijn kunnen krijgen :-(
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Admin »

Hoi Angela,

Je verhaal ter verdediging was niet nodig geweest, vandaar de smilies in mijn berichtje. Als het een foutje was, had je gewoon even je berichtje kunnen 'Wijzigen' om het dubbele adres weg te halen.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gesloten