Tja bij je voordeur is dat zeker geen optie , misschien is hij vandaag zo van je geschrokken toen je hem op heterdaad betrapte!!!! Laten we het hopen!!!

Ik heb ook wel eens gelezen over iemand die zelf op de kattenbak ging plassen als voorbeeld....Misschien een idee, alleen dan poepen?
Sabrina27 schreef:Hallo allemaal,
Ik heb toch zulke rare katten. Ik heb 2 katers van 3 jaar. Sinds anderhalf jaar een konijn erbij. het konijn loopt altijd los als we thuis zijn en loopt graag naar boven. De katten hebben sinds een tijdje dat ze steeds in zijn hok plassen en poepen ipv de kattenbak. Als ik het op tijd zie jaag ik zeg weg en gaan ze wel op de kattenbak. Toch lijkt hun 1e voorkeur het konijnenhok te zijn. Om de dag wordt de kattenbak helemaal verschoond dus daar ligt het niet aan. Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit te stoppen.Het konijn moet vrij zijn hok in kunnen dus kan hem niet dichtdoen. Ook vind hij hetzelf geen probleem want soms zit hij in zijn hok en doen ze het nog. Hij kijkt erbij van MMHHH das gezellig. Snap niet dat Spike ze niet wegjaagt maar ja. Wie weet hoe ik dit kan afleren?Soms doen ze het weken niet en net als je ze meer vertrouwt gaan ze weer. Ik blijf zo steeds dat konijnenehok schoonmaken en ben het een beetje zat.
Bedankt alvast