winderigheid
winderigheid
Ik snap er niets van. Dikkie eet gewoon haar brokjes en af en toe een snoepje en stinkt de laatste week behoorlijk!
Ze is een paar weken geleden gesteriliseerd maar kan dat ermee te maken hebben?
Qua gedrag is er niets vreemds ofzo en ook haar ontlasting is niet gek. Ze is nu ongeveer 10 maanden, wordt het misschien weer tijd voor een wormenkuurtje?
groetjes Ann, Pluk en Dikkie Dik
Ze is een paar weken geleden gesteriliseerd maar kan dat ermee te maken hebben?
Qua gedrag is er niets vreemds ofzo en ook haar ontlasting is niet gek. Ze is nu ongeveer 10 maanden, wordt het misschien weer tijd voor een wormenkuurtje?
groetjes Ann, Pluk en Dikkie Dik
Hoi Ann!!
ik kan me ook herinneren dat Flo nogal "stonk" toen ze gesteriliseerd was. Dat ging vanzelf weer over , ik had het idee dat dat kwam omdat ze onder narcose geweest was. Dat hoor je bij mensen ook weleens!!
Loontje , wat is een AB-prik?? Soort vitamine ofzo??
ik kan me ook herinneren dat Flo nogal "stonk" toen ze gesteriliseerd was. Dat ging vanzelf weer over , ik had het idee dat dat kwam omdat ze onder narcose geweest was. Dat hoor je bij mensen ook weleens!!
Loontje , wat is een AB-prik?? Soort vitamine ofzo??
Groetjes Ushi , Rebel en Flo !!! 

Hier een minder positief verhaal.
Luna begon ook opeens winden te laten na haar sterilisatie en is er nooit meer mee opgehouden!
Het liefst doet ze het als ik achter de computer zit. Dan springt ze op tafel, geeft me een kopje in mijn gezicht en laat dan een flinke scheet!
Ik denk trouwens ook niet dat een AB-injectie van een paar weken geleden nu nog invloed heeft op de darmen.

Luna begon ook opeens winden te laten na haar sterilisatie en is er nooit meer mee opgehouden!

Ik denk trouwens ook niet dat een AB-injectie van een paar weken geleden nu nog invloed heeft op de darmen.
Ji bent niet de enige bij wie ze dat doenMarije schreef:Hier een minder positief verhaal.![]()
Luna begon ook opeens winden te laten na haar sterilisatie en is er nooit meer mee opgehouden!Het liefst doet ze het als ik achter de computer zit. Dan springt ze op tafel, geeft me een kopje in mijn gezicht en laat dan een flinke scheet!
![]()

hij lekker bij je op schoot en geeft kopjes krijg je zo'n lekker geurtje
in je neus.

Alma
De poezen,Ashley,Shanna,Pearley,Zenith,
Cosmo en Griffin en Landseer E.C.T. Caya
- Kattenbella
- Tijger
Hallo Annann22 schreef:sorry voor mijn late reactie!
Alma, het is nu ruim 3 weken geleden dat ze is geholpen.
Dan zouden de medicijnen al uit haar lichaam moeten zijn. Ik dacht
dat het korter geleden was. Onze poezen liggen ook wel eens op schoot
en dan krijg ik zo'n heerlijk luchtje in mijn neus. Ik kan me bijna niet
voorstellen dat het nu nog van de sterilisatie komt. Kan ook wel aan het voer liggen, onze katten hebben net als wij ook lucht in hun darmen.
En dat moet er net als bij ons ook uit. Maar als je nu zegt dat ze
abnormaal veel winden laat, dan zou je eens naar de da kunnen bellen
en vragen wat het kan zijn.
Alma
De poezen,Ashley,Shanna,Pearley,Zenith,
- BlackPanther999
- Huiskat
- Contacteer:
Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan het voer dat je geeft. Blikvoer kan bijvoorbeeld voor winden zorgen, maar brokken net zo goed.
Als een kat winden laat komt dat volgens mij omdat het voedsel niet optimaal verteerd kan worden. Doordat ze is geholpen kan de spijsvertering zijn veranderd, waardoor het voer misschien kan worden aangepast.
De DA weet precies hoe of wat, maar meestal is het een kwestie van een aantal merken proberen. Vaak is het probleem opgelost als er premium voer wordt gegeven zoals RC, Iams of Hills. Bovendien is de kattenbak schoonmaken gelijk een minder 'stinkend' werkje.
Als een kat winden laat komt dat volgens mij omdat het voedsel niet optimaal verteerd kan worden. Doordat ze is geholpen kan de spijsvertering zijn veranderd, waardoor het voer misschien kan worden aangepast.
De DA weet precies hoe of wat, maar meestal is het een kwestie van een aantal merken proberen. Vaak is het probleem opgelost als er premium voer wordt gegeven zoals RC, Iams of Hills. Bovendien is de kattenbak schoonmaken gelijk een minder 'stinkend' werkje.
ik ben de trotse eigenaar van 3 katten, namelijk Misty, Ugly en Jamie.