Natuurlijk moet je voorzichtig zijn met bacterien met betrekking tot het versvoer...voor jezelf. Zorg ervoor dat het aanrecht goed schoongemaakt is en dat je je handen goed wast. Voor de katten hoef je je geen zorgen te maken. Al het vlees wat in de winkel te koop is is 'humangrade' dus helemaal geschikt voor je katten. Carnibest is diepgevroren en duurt zo'n 12 uur voordat het ontdooit is, dus de rit van de leverancier naar je huis is veilig. Carnibest wordt streng gecontroleerd omdat het tussen de voedsel voor mensen in de koeling ontdooid moet kunnen worden (er zit zelfs meer controle op dan het vlees voor mensen in de supermarkt

Alma, natuurlijk zijn er katten die het goed doen op brokken, een heleboel mensen worden ook oud terwijl ze roken, dat betekent nog niet dat het het beste voor ze is. Als jij elke dag pizza zou eten zou je ook wel ouder worden, maar of het goed is is een andere vraag.
Ik investeer liever wat tijd en geld in mijn katten zodat ik later minder dierenarts rekeningen heb