Zo. Eens kijken...
Ik geloof dat de inenting bij onze DA 33.50 kost per kat en een gewoon consult iets van 15 euro (onze katten staan bij 3 DA-en in totaal ingeschreven, dus ik zal eens nagaan welke de goedkoopste is

)
Luna hebben we uit het asiel in Hengelo gehaald. We hebben 60 euro voor haar betaald. De eerste inenting en de sterilisatie zitten daarbij inbegrepen
Wij gebruiken Frontline tegen de vlooien. We hebben nu een spuitbus en hoe duur die is weet ik niet, maar we gaan overstappen op de pipetjes. Ik dacht dat 6 van die dingen rond de 26 euro kosten.
het voer: Royal Canin Kitten34 kost per 4 kg 29.90. Bij de Welkoop was het goedkoper dan bij de Faunaland, maar daar hebben ze het niet altijd op voorraad. (Welkoop is in andere delen van NL de Boerenbond. Het loont wel om daar eens te kijken voor voer enzo, want het scheelt toch vaak 0.50 - 1 euro) Met een 4 kilo zak doen we ongeveer een maand (2 katjes)
We geven onze katjes geen blikvoer, maar soms wel koolvisfilet. Dat haal je gewoon bij de Aldi voor weinig. Ik heb geen idee hoeveel, maar weinig

In 1 pakje zitten 4 filets. Wij hebben voor 2 katjes genoeg aan een halve filet per keer. We geven dit eens in de 2 weken ofzo. De ene keer iets vaker dan de andere en ze zijn er gek op!
Het grit: Tot nu toe vond ik Catsan het beste, omdat deze ook van de plasjes dikke klonters maakt die je er ook makkelijk uit kunt scheppen. Het is alleen vrij duur. We zijn dus op zoek gegaan naar een goedkopere variant en we hebben al allerlei huismerken geprobeerd. Geen van allen maakt ook klonters van de plasjes.
Bij de Welkoop hebben we gezien dat ze er balen van een kilo of 20 - 30 verkopen voor relatief weinig geld. We gaan nu daar eens proberen wat het beste is, dus dat horen jullie nog wel.