Dierentolk

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Anonymous

Dierentolk

Bericht door Anonymous »

Quinty heeft erg veel last van plassen op ons dekbed en plassen op de bad-mat :roll: , nu mag ze al niet meer in de slaapkamer en er ligt ook
geen bad-matje meer, maar ja dit kan ik natuurlijk niet mijn hele leven vol houden, want soms plast ze ook gewoon ergens anders en die lucht :shock: ,dus alles geprobeerd met alle adviesen van de HOT TOPIC, maar helaas niets help, dus nu las ik een stukje in de HOT TOPIC over een "dierentolk" (tja ik weet het ook niet meer hoor).
Dus ik dierentolken opgezocht op het internet en een aantal gevonden, nu heb ik gekozen voor een vrouw in Zoetermeer (Loeky), ik heb met haar een afspraak Maandag 23-08, ben erg benieuwd...maar nu mijn vraag zijn er meer mensen die ervaring hebben met zo'n dierentolk en heeft het geholpen..?? ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten en of het helpt natuurlijk, maar ik moet wat.....
Gebruikersavatar
Marinka
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2004 16:51
Locatie: plaatsje aan de kust
Contacteer:

Bericht door Marinka »

Hi,

Ik heb er geen ervaringen mee. Maar ven wel heel benieuwd hoe het 23 aug gaat.
Maar kan het niet zijn dat Quinty iets aan haar nieren heeft?
Mijn ouders hebben ook een kat met nierproblemen en ze plast ook vaak op de badmat of een tas die op de grond ligt.
Groetjes,
Marinka

baasje van: 3 katten: Guusje, Mozes & Karel, 1 fretje, 2 vogels en een bak met vissen.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Ik ben ooit bij een seminar geweest van een dierentolk en hij had wel geloofwaardigheid.
Er was een hondje (jack Russel) en die was heel druk aan het doen en het baasje wilde weten waarom, hij deed nooit zo, toen zei de tolk tegen het baasje dat haar dochter zwanger was en toen zei die vrouw van , nou dat kan niet. Toen is ze gelijk gaan bellen en bleek het waar te zijn. Tja gaaf verhaal of doorgestoken kaart? Ik geloof er eigenlijk wel in.

Op tv is het ook een tijdje geweest en binnenkort komt het weer de dierentolk op de vara ofzo,

ik hoop dat het voor jou ook werkt en laat het horen!

(O ja ik heb verder niet die topics gelezen ofzo maar helpt het niet als je ipv kattengrit een badmat/dekbed in haar bak legt?) Of is dat al voorgesteld? :fluiten:
groetjes!
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 456
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

linsi schreef:Ik ben ooit bij een seminar geweest van een dierentolk en hij had wel geloofwaardigheid.
Er was een hondje (jack Russel) en die was heel druk aan het doen en het baasje wilde weten waarom, hij deed nooit zo, toen zei de tolk tegen het baasje dat haar dochter zwanger was en toen zei die vrouw van , nou dat kan niet. Toen is ze gelijk gaan bellen en bleek het waar te zijn. Tja gaaf verhaal of doorgestoken kaart? Ik geloof er eigenlijk wel in.

Op tv is het ook een tijdje geweest en binnenkort komt het weer de dierentolk op de vara ofzo,

ik hoop dat het voor jou ook werkt en laat het horen!

(O ja ik heb verder niet die topics gelezen ofzo maar helpt het niet als je ipv kattengrit een badmat/dekbed in haar bak legt?) Of is dat al voorgesteld? :fluiten:
groetjes!
Als je een badmat erin gaat leggen, haal je het ook op je hals dat ze dus vaker op zulke dingen gaan plassen, en het is juist de bedoeling dat ze het afleren.
Door een badmat of dekbed in de bak te plaatsen, bevestig je alleen maar dat ze het juist daarop moet doen, en dat is dus juist niet de bedoeling :wink:

Josette, hierboven werd geschreven over iets met nieren ofzo.
Een bezoekje aan de DA lijkt me in zon geval niet verkeerd, voor t zelfde geld blijkt het een blaasontsteking of iets in die richting.

Succes, lastig als ze blijven piezen :?
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 566
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Re: Dierentolk

Bericht door Miranda »

josette schreef:...ik heb met haar een afspraak Maandag 23-08, ben erg benieuwd...
Hoe is het gegaan, Josette?
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Bericht door Iet »

Ben ook benieuwd... :?:
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Waarschijnlijk is het te lang geleden om het nog te weten :cool:
Gebruikersavatar
Ilse
Huiskat
Huiskat
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 jan 2005 00:27
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Ik heb wel eens zo'n seminar bijgewoond dichtbij kapelle in Zeeland.
Ik ben meegegaan met iemand waarvan haar kat elke keer wegliep.
Ik was zeer benieuwd omdat het mij wel intereseerde.
Maar ik had echt het gevoel dat deze vrouw dingen aan het verzinnen was.
Ze was zeer onduidelijk en niet echt geloofwaardig.
En na deze sessie was diegene met de poes die elke keer wegliep nog niets opgeschoten.
3 keer niets dus.
Maar misschien zijn er wel mensen bij die dit echt kunnen.
Wat ik gehoord heb wat wel werkt is Bach bloesem voor katten met problemen ook plasproblemen

Enne is Quinty al gecastreerd of gesteriliseerd want dat wil ook nog wel eens helpen
Kopje van Mistey, Tijgertje, Calito, Beertje, Rexje, Mickey en Simba

http://www.catshelter-marmaris.mijnkat.nl
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Hoe gaat zo'n dierentolk te werk dan?? Kijkt ze heel diep in de oogjes van die poes ofzo? Of praat ze tegen hem? Of let ze op het gedrag??
Gesloten