Hoi allemaal,
ik ben nieuw op dit forum, heb de afgelopen weken voornamelijk veel topics doorgelezen, maar heb nu zelf ee vraagje

Sinds een aantal weken hebben wij een kat van nu 4 maanden, hij was ongeveer 12 weken toen hij bij ons is gekomen. Gizmo heeft een hele tijd buiten rond gezworven, maar is verder super lief en aanhankelijk. Nu hebben wij sinds 3 dag een tweede katje, Joey van 7 weken. Hij is verstoten van zijn moeder en opgevoed met de fles. Nu is het zo dat Gizmo het helemaal niet leuk vindt dat Joey erbij is gekomen. In het begin zat hij alleen maar naar Gizmo te blazen, maar op een gegeven moment begon hij Joey te likken. Ik dacht toen nou dat gaat goed. Maar dit likken gaat over in het bovenop Joey zitten, hem vast klemmen en bijten. Met als gevolg dat ik als scheidsrechter Gizmo van Joey moet afhalen, omdat hij zichzelf gewoon nog niet kan verdedigen. Ik heb het idee dat het min of meer speelgedrag is van Gizmo, maar het verschil is zo groot tussen een kat van 2 kilo en een van 500 gram.... Op dit moment is de situatie zo dat je Joey niet uit het oog kan verliezen, want voor dat je het weet zit Gizmo er weer bovenop. Overigens is het wel zo dat Joey, Gizmo super interessant vindt, als Gizmo zit te spelen, kijkt Joey van een afstandje toe, alleen kan hij dus niet te dicht bijkomen. Ik weet dat het pas 3 dagen is, en er een hoop kan veranderen, iemand wellicht nog tips of is het gewoon een kwestie van geduld hebben?