Zoals de meesten van jullie weten heeft Bobbie 5 weken terug een nestje gekregen. Dit zijn 3 rood/witte en 1 cyperse. Nu valt me op dat de cyperse (Billie) anders is dan zijn zussen. Afgezien van de kleur dan..

Hij is behoorlijk groot. Groter dan de rest. Hij heeft wat meer vetjes dan de rest maar is ook echt groter. Hij heeft ontzettende grote pootjes. Zijn haren voelen ook anders aan dan die van zijn zusters en hij zijn oogjes staan op een 'trieste' stand, weet niet zo goed hoe ik dat anders moet verwoorden. Het is een ontzettende tevreden kitten, oogt ook gezond, houdt ontzettend van kroelen en aandacht.
Nou ben ik bekend met Main Coons, mijn tante had er namelijk 1. Dat was een 'volle' Main Coon. Bobbie is een heerlijke huis tuin en keuken lapjeskat dus daar komt het niet vandaan. Ik vraag me nu toch sterk af hoe dit zit. Heeft iemand tips en trucs om te kijken of dit daadwerkelijk zo is? Zijn uiterlijk valt namelijk echt op! Best gek want zijn 3 zusters hebben dit allemaal niet. Kan ze zwanger zijn van verschillende katers?
En mocht dit wel het geval zijn, kan het kwaad dat een htk kat gemixt is met een raskat?
Groetjes, Eva