Hun baasjes hebben hun gisteren gebracht, en dat ging heel erg goed. Ze kwamen meteen hun kooitje uit en gingen op onderzoek uit.
Toen ze het huis wat verkend hadden besloten ze elkaar wat te plagen, dacht ik.....
De hele nacht hebben ze tegen elkaar zitten grommen en blazen. Om half 6 vanochtend hebben ze flink gevochten.
Daarbij is As achter het t.v.kastje terecht gekomen. Toen ik dat kastje naar voren wou trekken raakte ze flink in paniek.
Toen ben ik uiteindelijk terug naar bed gegaan zodat zij er op haar gemak achteruit kon komen.
Daarna kon ik niet bij haar in de buurt komen zonder dat ze naar me ging blazen.
Ondertussen heb ik haar vertrouwen weer gewonnen en komt ze af en toe een aai bij me halen. Maar de twee zussen zijn woest op elkaar. blijven grommen, dikke staarten, blazen.
wat moet ik hiermee, normaal kunnen ze het erg goed met elkaar vinden heb ik begrepen.
Is dit omdat ze op een nieuwe plek weer moeten uitvinden wie de baas is? Dan had ik gedacht dat dit na het gevecht misschien wel duidelijk zou zijn

wat ben ik blij met dit forum!haha, had me de eerste nacht toch anders voorgesteld