Vervoersmanden

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Vervoersmanden

Bericht door Leonie89 »

Kucing schreef:De buggy is voor zowel een hond als een kat. Ik heb de buggy gekocht voor een kitten die wij waarschijnlijk in oktober/november krijgen. Het wordt een brits korthaar en we willen haar niet buiten laten lopen. En met de buggy kunnen we wel met de kitten wandelen.

Mickey gaat a.s. woensdag naar de dierenarts en dan zetten we hem in de tas (zie eerder bericht hierboven). Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Want het is voor het eerst dat hij met ons naar de dierenarts gaat.
klinkt leuk :) wandelen met je kitten.. fijn dat jullie haar toch wat buitenvrijheid geven.. zit ze dan aan een tuigje in de buggy??

wij hebben zelf niet echt een buiten.. alleen een gezamenlijk binnenplaatsje, maar daar laat ik benthe niet los lopen.. als ze ooit nog eens interesse krijgt in de buitenwereld hebben we een tuigje voor haar waar ze mee naar buiten mag..

heeft mickey al in de tas gelegen?? bij benthe was het een groot succes, ik hoop ook bij jullie..
Gebruikersavatar
Kucing
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 apr 2008 03:37
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Vervoersmanden

Bericht door Kucing »

Nee, er zit geen tuigje aan de buggy. Dus die moeten we nog kopen. Ik ben van plan om lekker naar mijn moeder te lopen, die heeft een heerlijke grote tuin. Dan kan de kitten lekker daar buiten spelen.

Nee, Mickey heeft nog steeds niet in de tas gelegen. Ik heb er wel feliway in gespoten. Morgen moet hij er wel in omdat ik met hem naar de dierenarts ga. Ben echt benieuwd of hij er zomaar in ga of ik achter hem aan moet rennen door het huis :grin: :grin:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Kucing
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 apr 2008 03:37
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Vervoersmanden

Bericht door Kucing »

Ik ben net terug van de da. Mickey heeft het gewelig gedaan. Hij bleef rustig in de tas zitten toen wij hem erin hadden gelegd. En bij de da heeft hij alles rustig over zich heen laten komen. En hij is kerngezond en ziet er goed uit volgens de da.
Wat een opluchting :grin: :grin:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Kucing
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 apr 2008 03:37
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Vervoersmanden

Bericht door Kucing »

Hierbij 2 foto's met Mickey in de tas.

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk is hij met z'n kontje naar de camera gericht :grin: :grin:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Vervoersmanden

Bericht door lievelijn »

we hebben gisteren een transport mandje gekocht voor vlinder... bij de leenbakker :?: voor maar 4, 50 :shock: :grin:
eigenlijk hadden we besloten maar gewoon samen te doen met het mandje van de ouders van matthijs, die toch gewoon om de hoek wonen.

Want jeetje wat neemt zo'n mandje een boel ruimte in een klein huisje!! maar deze kan je in en uit elkaar halen! dus dan neemt ie lekker minder ruimte in. Ook hij ziet er niet zo mooi uit als een mooie van de dierenwinkel maar hij is ook 2x zo goedkoop!! vlinder heeft er gisteren al in liggen slapen haha, ze vind hem geweldig!! staat wel op dat het maar geschikt is tot max. 8 kg, maar zou er dus maar 1 katje in doen ;-)
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Vervoersmanden

Bericht door rieneke »

wat een koopje zeg!
en toch wel prettig een eigen transportmandje te hebben.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Vervoersmanden

Bericht door lievelijn »

ja dat dachten wij dus ook :D
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Vervoersmanden

Bericht door Leonie89 »

transportmandje?? van riet?? want die wil ik ook nog eens :lol: en 4,50 is inderdaad niets!!
hij staat niet in de folder en ook niet op internet :(
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Vervoersmanden

Bericht door lievelijn »

nee tis een stomme van plastic maar je kan hem dus uit elkaar halen en dat is nu t beangrijkste :P zal morgen ff een foto posten.. hij is goedgekeurd btw poezel ligt er de halve avond al in :D
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Vervoersmanden

Bericht door Leonie89 »

lievelijn schreef:nee tis een stomme van plastic maar je kan hem dus uit elkaar halen en dat is nu t beangrijkste :P zal morgen ff een foto posten.. hij is goedgekeurd btw poezel ligt er de halve avond al in :D
hahaha ok, dat is het belangrijkste he.. je kan een peperdure en prachtige mand aanschaffen, maar als de poes er niet in wil heb je er niets aan!!!
Plaats reactie